kokko Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Skulle trodd at jeg viste bedre siden jeg er 2 gangs fødende... terminen er ikke før 19 april så jeg har jo flere dager igjenn... men nå strammer magen seg slik at jeg får litt vondt mer som mensens vondt de vare ca 1 min og det går ca 5-8 min mellom dem har hatt det siden kl 19 nå.... kan ikke huske at de riene sist var så vonde heller... hadde det ikke vært for blod i trusen den gangen så hadde vi vel ikke vært på sykehuset.. og jeg kom inn med 8 cm åpning.. jeg får se ut over kvelden om de fortsetter eller om de avtar... får ta en tlf til føden senere.. nå krysser jeg vel egentlig bare fingrene for at de egentlig ikke avtar men bygger seg opp:)
2blånisser Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Kan ikke egentlig svare deg på det, vet ikke. Kan jo være noe, men ta tlf til føden ja. Lykke til!
ninsoer Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 ville tatt turen innom føden jeg da.. om du kjente så lite sist gang er d jo ikke sikkert at du kjenner så mye denne gangen heller..
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Jeg er ingen ekspert på begynnende rier, siden vannet gikk på meg sist... Og da var alt igang kort etter... Men ettersom jeg har hørt skal kynnere gå over når du legger deg ned... Gjør de ikke det er det rier!! men jeg ville ringt føden ja, for det kan jo høres ut som rier da... =)) Lykke til =))
shayan_jente_04.04. Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 send meg litt fødestøv er du snill, har 3 cm åpning, men ingen tegn til rier..... lykke til da! hold oss oppdatert!! klem
kokko Skrevet 3. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 3. april 2007 her var det bare kynnere... fikk nå sovet litt i natt.. det var ingen ting som tok seg opp... men fikk mld av min venninde som har termin i starten av mai... nå har vi født en hærlige sønn... kjente jeg ble missunlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå