#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Har så vondt nedentil,når jeg trykker på litt over åpningen er det så ømt på en måte.Sikkelig ubhaglig og tørke seg etter og ha vært på do osv.Smaboer mente at leppene hva mye mere i fra hverandre nå enn hva de har vært før...er det et tegn på at det er åpning? Er bare 36uker på veg.
mathilde Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Er nok sikkert bare blodårer i klemme på grunn av magen... Det hjelper å legge seg litt strekk ut i så fall. Bra du ikke har for mange uker igjen da. Ikke alltid så glamorøst å være gravid, nei
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 nei er ikke det.Er mitt første barn så håper det går over.Nyter tiden med og gå gravid.Synd jeg har så vondt i "høna"hehe
Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Er nok ikke åpning, men blodårer som brir presset, har det samme jeg, men i enda større grad, det er ikke pent og veldig ubehagelig, men nå er du snart ferdig. Du merker sikkert at når du ligger, eks etter en natt at det ikke er hovent da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå