To_små_prinsesser Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg har akkurat som en liten tapp som kommer ut skjeden, en hudfold eller noe. Jeg er ca. 22 uker på vei, med nr. to, og har aldri hatt noe lignende. Har litt svie og kløe utenom, rundt åpningen. Hva kan dette være? Er det noen som vet?
vilha3 (09.09.07) Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Heia. Kan det være arrvev etter forrige fødsel? Eller en åreknute? Vet ikke altså, bare tenker høyt jeg nå. Blodgjennomstrømningen øker jo nedetil under svangerskapet, og vi kan hovne opp og se litt annerledes ut enn når vi ikke er gravide. Svie og kløe er typiske symptomer på soppinfeksjon, prøv med canestensalve noen dager. :-)
*dragonfly* Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 høres nesten ut som villkjøtt men det burda da ikke bli en plage nå........ det er sikkert en fold som ligger der etter forrige fødsel og så har du lettere for å få bakterieansamlinger der nå så det har sikkert endt med sopp eller noe. Høres lurt ut med en canestenkur....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå