Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Så fort det går... Dagen idag var 4 mnd dagen til gutteungen ... Herregud så fort det går.. Syns det var igår han kom til verden omtrent jeg..
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Gratulerer med overstått 4 mnd:) Tobias er født på min bursdag - så han blir nok en veloppdragen liten skyttegutt:=).
DiddiDaddi Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Gratulere med 4 mnd dag ) Er helt enig, det går så fort! Snuppa mi er 3 mnd i dag, og jeg syns akkurat jeg tuslet svær og gravid rundt - samtidig som det har skjedd så mye disse månedene! Kos deg videre med gutten din!
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Takk for det jenter Ja jeg føler jeg fremdeles tusler rundt som svær.. bare ikke gravid hehe! La på meg 33 kg og har tatt av 20 av de.. de siste 13 sitter som et skudd! men nå går det mot sommer og sol- så da frister det masse å gå 2-3 timers turer med vogna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå