Gå til innhold

Hvem skal bli med på utdrikningslaget?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg skal være forlover i bryllup i sommer. Noen som har tips til meg?? Vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre og hvor jeg finner informasjon. Hvem skal forresten være med på utdrikningslaget? Det er vel ikke alle damene som skal i bryllupet? Alle venninner? Hva med moren hennes - de er veldig gode venner...

Noen som har vært forlover som kan hjelpe meg litt i gang...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var forlover for venninnen min i sommer. Jeg ba henne gi meg en liste med navn, e-post og telefonnr. til de hun ønsket å invitere - så det var ikke noe problem. Ble en blanding av gamle venniner og nye :-) Inviterte også søteren, men moren var aldri aktuelt. Tror ikke det er vanlig.

Skrevet

Jeg skal gi min forlover en liste over de jeg ønsker å ha med. Noen nye og noen gamle venninner, søsteren og svigerinnen min. Jeg har et kjempefint forhold til moren min, hun kan gjerne være med om hun vil, men vet ikke om det er vanlig. Håper bare at jeg ikke får et "utdritnings-lag!"

Skrevet

Eg ga ei liste til forlovaren min over kven eg vilde ha i utdrikningslaget mitt. Så sendte ho ut invitasjonar...Ho fekk med seg søstera mi til å planlegge ka dei skulle gjere med meg...Og eg fekk ein uforgløymeleg dag:)

Skrevet

Jeg ga også en liste med navn og mail/telefon. En blanding av venner og kollegaer. Non var invitert i brylluppet og noen ikke :)

Vi var bl.a på dansekurs. Jeg likte best den delen av dagen hvor alle var med på å gjøre ting. Den delen som bare gikk ut på at jeg skulle gjøre noe var den "kjedeligste"

Husk at det er greit at det ikke blir så dyrt at ingen kan komme ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...