lillelarven Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 hei jenter trodde det som skulle være fødsel i går kveld , de kom med knall rier kl 20.00 klarte nesten ikke bevege meg tette med maks fem min mellom dro til føde avd hadde bare en til to cm åpning veldig mykt , er flere gangs fødende . ble enig om og dra hjem og sove , kom hjem nei det klarte jeg ikke klokka ble over tolv nesten halv ett , da hva det virkelig vondt dro opp igjenn da hva det tre min mellom og de hva bra sterke , ble undersøkt etter en stund da hva det 3 cm åpent og kjempe mykt da hva klokka 0400. hun begynte og ordne føde stua klar får dette så jo ut til og bære riktig vei . og plutselig der begynte de og dabbe av kom kortere hva ikke futt i riene og like før vakt skifte kl 08.00 hva de helt borte , tro jeg hva bra lei og trøtt , dro hjem for og prøve og sove , sovna som en stein sov utover formidagen uten en j...la rie . unnnskyld ordspråket , har ternim om 5 dager .
kfitjar Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Fy søren så kjipt!!!!!! Kan godt forstå at du er skuffet.....håper det skjer noe snart og blir en flott og rask fødsel! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå