Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Noen fleregangsfødende som vil dele sin erfaring med hvor lang tid det tok fra slimproppen gikk til riene begynte?? Har forresten termin i dag:)
Yellowgoldfish Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Fødselen startet samme natt som proppen gikk! Lykke til!
tvillingen Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Ved forrige svangerskap gikk slimproppen tidlig lørdag morgen, og jeg fødte søndag kveld. Søsteren min gikk en uke etter at slimproppen hadde gått. Har termin idag jeg også, ingen tegn her...., bortsett fra kvalme.
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Jeg venter min nr 2 og slimproppen gikk for 12 uker siden, regner med det går enda 7-8 uker til før jeg føder... Slimpropp hysteriet er forumskapt og har nødvendigvis ikke noe med fødsel å gjøre! Men selvfølgelig kan det jo hende, men bare gudene vet når din fødsel vil starte uansett! ) Krysser fingre for at det skjer noe snart da! Forhåpentligvis blir det påskebaby å deg!
-4.mai- Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 slimproppen gikk samme dag som fødselen startet. Men vannet gikk dagen før, tror det hadde mer å si enn slimproppen..
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 min gikk den 29 mars og jeg har ikke fått noen baby ennå....=( har termin til fredag.
SuzyQ Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Sist gikk slimproppen dagen før lillegutt ble født. Venter i spenning denne gang, ingen tegn hverken til slimpropp eller andre vondter... 6 dager til termin (fødte 5 dager før sist.).
titti80 Skrevet 4. april 2007 #10 Skrevet 4. april 2007 Mulig et dumt spørsmål, men hva gjør man når den går; venter på riene, ringer når riene kommer med korte mellomrom eller ringer man føden og sier i fra uansett??
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 4. april 2007 #11 Skrevet 4. april 2007 Man gjør ingenting når slimproppen går. Det er en missforståelse at dette har sammenheng med snarlig fødsel! Jeg har selv gått siden uke 21 uten slimpropp og mange jeg kjenner mistet den ukesvis før baby kom. Da jeg ringte sykehuset ang slimpropp i uke 21 ble jeg nesten sett rart på, dette er ikke noe de bryr seg om der. Jeg måtte mase meg til en kontroll (overdrive med litt blod osv) og overlegen kunne da fortelle meg at slimpropp var noe bare amatører snakket om... Den har visst ingen sammenheng med fødsel! Sær type, men likevel lærte jeg noe! Så du får nok smøre deg med tålmodighet til vannet går eller reione starter! )
kristine26 Skrevet 4. april 2007 #12 Skrevet 4. april 2007 Hvordan merker man at slimproppen har gått????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå