*Angelface* Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Våkner flere ganger om natte og kjenner at hofta er full av smerter...Bytter side flere ganger i løpet av natta..Gjør såå vondt ....!
engutttil=) Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 trøst deg me d at d blir verre!!!!!!!!!!!hehe=)
Krysia Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Har samme problemet! Skikkelig kjempevondt, men nå har jeg begynt å ligge mer på ryggen... Lykke til!
@nne p@ l@nne Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Har du prøvd med en pute mellom beina? Det hjelper for meg!
Pianutten Skrevet 3. april 2007 #5 Skrevet 3. april 2007 Ja pute mellom bena funker altså... Men noe som er enda bedre, har jeg funnet ut, er å ta en ekstra dyne og putte litt mellom bena, resten av dyna krøller jeg litt sammen og støtter meg mot/lener meg over..sånn får jeg litt følelsen av å ligg på magen, noe som jeg savner veldig. Blir lei av å ligge på siden..i tillegg dovner hendene mine bort hele tiden, men når jeg får "henge" litt over den dyna så går alt så meget bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå