A.C.G. Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hei, har alle begynt å få melk-? Er i uke 36 har ikke fått noe enda, men det er vel normalt det også? Kan det være at den ikke kommer før en har født også?
♡prins07 Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ prinsesse08♡ Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg har heller ikke fått noe melk enda, hører jo så mange som sier at de lekker fra tidlig i sv.skapet, så har vært litt bekymra for om jeg ikke får melk i det hele tatt... Regner med at den dukker opp når babyen er ute og klar for litt mat... (er i uke 36+1) )
snartmammapåny Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 fikk noe bitte små gule dråper som kommer ut om jeg maserer og presser på puppene 3 dager før termin. Er ikke slik at det lekker, de må nesten presses ut. Så er ikke alle som drypper melk i lang tid før termin. Tror vi er heldige jeg, må være kjipt å lekke i fler mnd..
A.C.G. Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 Får håpe det da at vi også får noe melk når babyen kommer iallefall... :-)
gledeseg:) Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Vær glade dere, jenter!! Ikke noe å trakte etter... er 36+4 idag, og har vært lekk siden jul.. moro, moro, med håndkle i senga og ammeinnlegg...ehh... Var på kino en kveld og glemte innlegg, og da filmen var ferdig var jeg våt gjennom bh'en, singleten og genseren...jippi!!
Forandringfryder ♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Kommer litt ut hvis jeg klemmer (noe man da ikke skal gjøre, men jeg må litt innimellom likevel) sånn var det sist også, men etter fødsel kom melken som den skulle! Greit å slippe å lekke mer enn jeg må syns jeg! )
#Aurora har tre gutter# Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 er akkurat 36uker i dag...ikke noe melk her enda nei.
stormgutt + soljente Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg har heller ikke melk, er 36 uker i dag jeg også. Hadde ikke melk sist heller, men det kom i bøtter og spann etter fødselen! Gutten min la på seg 400g i uka de første mnd - det er det doble av normalen.... Tror ikke du trenger å bekymre deg. Råmelka er der til fødselen, det er da den trengs.
Makka Pakka Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Nei, har ei uke igjen til terminen og har ikke fått melk ennå. Sist jeg fikk barn fikk jeg heller ingenting før etter at ungen var kommet. Men da kom det masse...! Rare greier hvordan den kroppen fungerer :-)
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 2. april 2007 #10 Skrevet 2. april 2007 Jeg har hatt melk siden uke 24(?) ca. Men leste meg opp på 3. trimester i går, og der sto det at det ikke var uvanlig eller farlig å ikke ha melk på forhånd. I dan svangerskapsboken sto det at noen kunne produsere melk tidligere, og dette var kroppens måte å gjøre seg klar hvis barnet skulle fødes for tidlig, å har ingenting å si for ammingen senere. Du skal bare være glad! Ikke morsomt å ligge med plastlaken under madrass trekket, pga at det setter flekker på madrassen.... Våkner om natten pga at armen er våt.... Men jordmoren min sa til meg, "vet du - hvis du setter fingrene rett på brystknoppen og presser innover, så stopper lekkasjen?" Så det blir jeg å prøve ut senere. Tenker jo ikke akkurat på det om natten...
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 3. april 2007 #12 Skrevet 3. april 2007 jeg har hadd melk siden uke 16:/ må bruke bh med ammeinnlegg om natten. hvis ikke så blir senga full av klissete råmelk. å den klistrer godt.
Minnie_Moon Skrevet 3. april 2007 #13 Skrevet 3. april 2007 Det er visstnok like normalt å få melk i svangerskapet som å ikke få det før etter fødselen. Ikke noe å bekymre seg over om man ikke har fått. Det har heller ingenting å si i forhold til hvorvidt man er i stand til å få melk, eller hvor mye man får.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #14 Skrevet 3. april 2007 Fikk ikke melk før etter fødselen med de to andre, og hadde mer enn rikelig da :-) Denne gangen har jeg kunnet klemme ut melk siden i 1.trimester...
Gullfiskkammerat og Iselin Skrevet 3. april 2007 #15 Skrevet 3. april 2007 Jeg har ikke fått noe melk ennå?? Er i uke 33+4:-) det kommer nok når det skal:-)
Fallerifallera Skrevet 3. april 2007 #16 Skrevet 3. april 2007 Er i uke 37 og null antydning til melk! Jordmor sa det var helt normalt, og at mange ikke får den før de har født. Så jeg satser på det da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå