2barnsMamma28 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 jeg har hatt så mye energi de siste dagene, men i dag har jeg en skikkelig smell. er såååå sliten, orker ikke ligge en gang, vet ikke hvor jeg skl gjøre av meg jeg. skikkelig rastløs følelse... merkelig.... baby har vært litt stillere enn vanlig, nå skl det sies han har vært veldig aktiv før, så deilig ha noen pauser... men han er i full gang igjen nå kjenner jeg. har sliten følelse i magen, og er egentlig bare skikkelig merkelig, hele meg! kanskje noe er i ferd med å skje....
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 er også kjempesliten i dag, ryggen verker noe så sinnsykt. La meg litt på sofaen for strekke meg litt og jammen måtte jeg ikke mellomlande på gulvet for å klare å komme meg opp. Har hatt en uke ca med lite vondt og trodde at resten av svangerskapet ville bli slik, men den gang ei....får håpe fullmånen hjelper meg i natt selv om ejg har 15 dager igjen til termin (fødte 12 dager før sist)
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 samme her. kjempe rar i hele kroppen. kjennes nesten ut som jeg har feber egentlig. har liggi og sovi, har vondt nedentil og hoftene og bekkenet har verket i hele dag. har ikke vært så rar før. jeg svetter og har vondt i hue...uff..ikke noe digg. har termin langfredag jeg også, så vi får krysse fingra for at det noe viktig med denne rare oppførselen her.
Makka Pakka Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Ja gjett!! Alt er et ork, kroppen er tung og vond, humøret er på bånn og er kvalm. Det er ei uke til terminen min, håper så inderlig at jeg ikke blir å gå over.
Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Å Ja.....: / Har termin på skjærtorsdag og har akkurat som deg hatt masse energi de siste dagene, men i dag er det akkurat som at piffen fullstendig har gått ut av meg.Kroppen verker noe sinnsykt og det er et ork og komme seg på do. Kanskje det er fullmånen som virker inn? : )
ღ♥LilleKula&Fredrikღ♥ Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 ahh. godt å høre at ikke jeg er den eneste med kvalme å ubehag idag. har vært svimmel å helt ødelagt. skjønner ingenting. håper det er et godt tegn jeg.
jubaloooo med to stk Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 jada-jeg er sliten. helt stiv i hele bekkenet og ræva. har vært kvalm i flere dager men ikke akkurat i dag. trøtt og med kynnere. men jeg tror nok det tar noen dager til før baby kommer ut her ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå