Vestlending med to, snart tre? Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Den første tida etter at babyen var fødd sov hun hele tiden. Siden hun er en dysmatur baby (for lite næring på slutten av svangerskapet) måtte vi vekke henne for å gi henne mat. Etter hvert har hun voknet mye mer til, og det er bra. Men sliter nå med å få henne til å sovne om kvelden og natta. Nekter spesielt å sovne i sin egen seng. Jeg har latt henne sovne inn ved puppen for så å være henne over men som regel vokner hun på vei bort til sengen og vi må til med en ny runde. Når hun ikke får sove veiver hun med armene og er tydelig stresset. Er hun redd eller utrygg? Noen som har samme problemet? Hva kan jeg gjøre for å få henne til å sovne?
NydeligeGuttenKom05.03.07 Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hei! Sønnen min er 4 uker gammel. Han også våkner når jeg legger han i senga, det som hjelper her, er å han han i armene en god stund, til han har sovnet ordentlig, og da kan jeg legge han i senga. Men han fekter også en del med armene, spesielt om han har luft i magen, eller sover dårlig.. Har begynt og pakke han inn i ett teppe, sånn at det ikke er så åpent rundt han. Det hjelper litt..! De liker jo å ha det trangt.. Lykke til=)
komplett familie Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 de første ukene av min sønns liv sov han på magen min - jeg satt nesten og sov!!!! eneste måten å roe han på.... og så la jeg han ved siden av meg - min mann sov på barnerommet i et par tre uker.... det som funket hos oss var at jeg ammet i sofaen uansett tid, da sovnet han til puppen og jeg kunne legge han ned i egen seng. ammet/r jeg i sengen våkner han med en gang puppen forsvinner..... så det er kun sofaen som funker for oss =)
komplett familie Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 jeg hadde også et pledd tett rundt han om natten, da ble han rolig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå