Superbolla Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg er 28+4 i dag, og får stadig vekk kommentarer om at jeg har så stor mage. Blir veldig lei meg av det, for føler meg ikke så veldig fresh i utgangspunktet. Skjønner ikke folk at det kan være sårende med kommentarer som angår størrelsen på oss gravide?
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Folk kan være så utenksomme til tider.... Dessuten vokser jo magen i rykk og napp.. en venninne jeg har som har termin FØR meg har MYE mindre mage enn meg... Mens andre som har termin etter meg har mye større mage enn meg... Det er ikke noe som heter "slik skal den være" og folk burde forstå det... Spesielt andre kvinnfolk som gjerne har vært gravide selv... De BURDE vite at man ikke alltid føler seg like bra... Slemme folk sier bare jeg:/:) Jeg tipper du er fin AKKURAT slik som du er:)
snartmammapåny Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 føler med deg. Jeg bærer babyen min lagt frem og opp. Så magen min ser ganke stor ut. OG dette må jo alle kommentere. Blir jo kjempe trist og føler meg veldig unormal. Føler alle andre gravide går rundt med sine små nusselige babymager, mens jeg kommer med min gedigne mage. Og alle må jo bemerke at dette blir nok ingen liten baby. MEn har vært på ul for to dager siden og babyen var normal, so var litt godt å få bekreftet det da iallefall. du får bare ta kommentarene med hevet hode. Og det viktigeste er jo at babyen er frisk og flott. Ikke formen på magen din:D Så når noen sier noe sårende så får du bare tenke på det:D
Mamma Mirabell Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 vær stolt av magen din du og nyt den.. ingen som sier det fordi de syns du er fæl men fordi du er fin nyt å kunne være litt stor uten at folk ser rart på deg ingne mager er like men alle er fine
mamma til 2 prinsesser :) Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Kjenner meg sååå godt igjen! Er noen som på død og liv skal kommentere stadig vekk. Når jeg møtte noen det var lenge siden jeg hadde sett, sa jeg bare at "ja, jeg vet jeg er stor" på forhånd. Var spesielt en på jobb, hun kunne omtrent kommentere fra den ene dagen til den andre, "Åh herregud, nå er du blitt ENDA større enn sist...." hva f*** tror de da? At jeg blir mindre jo mer de sier det??? Nå er jeg i tillegg straks en uke over og øynene til folk holder på å ramle ut når jeg er ute på butikken el andre slike steder, d er slett ikke hyggelig, selv om jada, de er sikkert bare facinert, men jeg syntes rett og slett d er frekt å stirre, mangel på folkeskikk etter min mening! Men å kaste et blikk, d er noe helt annet!! Vi er sikkert forskjellig på hvordan vi tolker det, men tviler på at noen syntes d er hyggelig å bli stirret på! Jeg bærer alt foran så er ikke direkte liten. Lykke til videre, har ikke så mange råd å komme med, men noen ganger kan det være greit å komme dem i forkjøpet, og heller bytte samtale emne rett etter du har sagt det. (hvis det passer seg sånn... ) Lykke til videre i sv.skapet!
vårbarn75 Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Jeg har også fått kommentarer på at magen min er stor. Personlig bryr jeg meg ikke om at folk synes magen min er stor, jeg er jo tross alt gravid, men jeg har mye moro med dem som kommer med slike kommentarer. Pleier å svare; "åh synes du det, jeg synes ikke magen er spesielt stor jeg." Da får de fleste det travelt med å finne på hvordan de skal rette på det de har sagt og komme ut av den pinlige situasjonen :-) Kanskje dette er litt slemt, men de kommer nok med færre kommentarer i fremtiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå