Gå til innhold

SPARK!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hører egentlig ikke til her på 3 trimester, men håper noen kan svare på mitt spørsmål, er litt bekymret. Er nå i uke 23+3. Har kjent spark regelmessig de siste ukene, men har ikke kjent noe spark idag. Hun sparker ikke så veldig mye hver dag, men kjenner et par spark innimellom. Bør jeg bekymre meg eller er det normalt å ikke kjenne spark hverdag.??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vel ikke før etter uke 25, eller var det 28, at man skal kjenne spark hver dag. Dette fordi babyen før den tid er så liten at h*n kan snu seg slik at han enten sparker inn i morkaken, eller bare rett ut i fostervannet, og da vil du ikke kjenne noe.

Så babyen din har det nok bra. Men om du føler du vil ha en bekreftelse på at alt er bra så kan du jo bare ringe jm el legen din, evetnuelt føden, og be om å få høre hjertelyden;)

Skrevet

d du oxo evt kan gjøre er å drikke et kaldt glass med saft som inneholder sukker. legg deg ned på sofan å prøv å kjenn etter om du kjenner liv.. etter 40 min skal du ha kjent noe..

om du da ikke kjenner noe er d lurt å ta kantakt me føden da du sikkert er litt bekymret.. er mye bedre å få d bekreftet at babyen har d bra.. så du slipper å bekymre deg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...