ninen Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Noen som vet om det er billig å bestille barnevogn fra utlandet? Hvordan går jeg fram? har lyst på OTH, men de er så dyre... Takknemlig for svar/tips :-)
MathildeC Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Sjekk paa barnevogndebatten forumet, der staar det en del om du leter etter. Mange sier det er billigere aa bestille fra utlandet, men med import og frakt fikk jeg det bare til aa bli 700 kr billigere.. men jeg har ikke brukt saa lang tid paa research da. Man kan f.eks bestille fra Nederland fra babyjungle.nl
ninen Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 Takk for tipset :-) Skal sjekke litt ja!
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Noe du kan vurdere er om det faktisk er billigere aa ta seg en utenlandstur og hente vogna selv enn det er aa kjoepe den i Norge. Eller f.eks om du kjenner noen i utlandet du kan faa den sendt til... Vi kjoepte vaar OTH (Mountain Buggy Urban) 2005 modell for 279 dollar fra www.albeebaby.com--altsaa ca 1700 kroner (her i USA). Der har de fortsatt noen 2005 modeller paa salg, men jeg tror ikke at butikkene i USA sender barnevogner til Norge...dessverre. Prisforskjellen er nesten verd aa vurdere dersom man allikevel planlegger en utenlandstur. Kanskje ikke til USA, men det er jo andre land hvor det er billigere og...har hoert de er billigere lengre ned i Europa og.
ninen Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 Takk for tipset! Vi bor i tr.heim og har ikke penger t å reise nå, men vi kunne jo f.eks bestille fra USA og hente den i Sverige elle noe...hvis de sender dit. hadde vært så bra å fått en bra vogn billlig.-) Er du fornøyd m vogna di? Vi tenker på Urban Jungle for den får vi plass til i bila. Vi har en golf og ikke stasjonsvogn...
NewYorkMom_får_to_tette Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Vi er storfornoeyd med vogna saa langt--selv om babyen ikke kommer foer i sommer. Den ser kjempegod ut, og er lett og fin aa reise med. Vi har ogsaa Urban Jungle (den heter Mountain Buggy Urban i USA.) Jeg mener aa ha lest paa barnevognforumet at nettbutikkene i USA ikke sender barnevogner til utlandet. Men du kan jo sjekke... Spoer der om andre har noen gode raad.
ninen Skrevet 2. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2007 så bra at vogna virker bra! Takk for tipset igjen:-)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 hvis du går på www.babyjungle.nl kan du kjøpe OTH online og de sender til Norge, kjøper momsfritt i Nederland også sender de og du betaler frakt 60 euro og moms i norge (25% av kjøpesummen) hvis du gjør det blir OTH 2007 6 litt billigere, 5200 kr alt ferdig. Hvis du resier til Nederland og henter den blir den ca 1500 kr billigere eller hvis du sender den til Sverige hvis du har noen du kjenner i Åre eller noe blir den 1200 kr billigere (4800 kr) mot 6000kr den koster i Trondheim.
ninen Skrevet 2. april 2007 Forfatter #9 Skrevet 2. april 2007 Høres jo supert ut! Vi kan jo hente vogn i Åre så får vi oss en liten tur også :-) takk for tips! Ha en god natt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå