Gå til innhold

Hodepine... Andre som har det/gode råd? (Samme som på 2. tri)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg er i uke 25 og er til tider veldig plaget av hodepine... Er det normalt, eller? Ønsker jo ikke å ta Paracet heller, men det er dumt at hverdagen går treigere fordi man har vondt i hodet. Det er ikke hver dag, men ganske ofte.

Noen andre her som også er plaget eller som har gode råd? Er veldig takknemlig for svar :)

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er vanlig å ha vondt i hodet.. det er ikke farlig å ta smertestillende så lenge du holder deg til paracet...

det sa iallefall legen min =)

Skrevet

Prøv å gå til noen som kan løsne på spenninger i nakke, hode regionen. Jeg gikk til Naprapat da jeg var i uke 20 ca for fikk plutselig så hode vondt og jeg liker ikke ta noen form for tabletter, og det jeg hadde da var spenningshodepine. Etter 2 behandlinger var alt borte, og jeg har ikke hatt vondt i hodet siden.

Skrevet

Eg gjekk til kiropraktor å fekk akupunktur i nakken, det hjalp veldig med meg. Håper det gir seg snart, god bedring :o)

Skrevet

Magnesiumtilskudd har hatt effekt på meg. Disse hjelper også mot kynnere og leggkramper og kan trygt taes i svangerskapet. De har det på helsekosten.

Skrevet

hos meg kommer hodepinen å går... å synes bare at det hjelper å sove litt å slappe av å drikke mye vann... ellers så går dagene som det går...

Skrevet

Tusen takk for alle svar dere! Godt å få noen tips :)

Skal til jordmor i morgen så får høre hva hun sier også!

Hilsen fra en takknemlig

Skrevet

Var hos jordmor i dag, og hun tok blodtrykket + en blodprøve. Blodtrykket er lavt og blodprosenten var også for lav, så fikk beskjed om å ta jerntilskudd i 2 uker og begynne med multivitaminer. Forhåpentligvis ville dette kunne gjøre noe med hodepinen sa ho, siden hodepinen mest sannsynlig kommer av lavt blodtrykk og lav blodprosent.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...