gledeseg:) Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg har brukt disse engangsinnleggene fordi jeg lekker en del allerede, og er i grunnen veldig fornøyd. Men vurdere jo selvfølgelig å kjøpe noen i ull også! men disse ser så utrolig store ut!!??!! bruker 85b i bh, og har sett på str. M, men selv disse syns jeg ser enorme ut.. hvilken størrelse skal man velge?
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hm, finnes de i forskjellige størrelser? Husker ikke siden sist jeg, men de er store ja. Ser ikke så lekkert ut i bh`en akkurat men... Kjøp s hvis de har det i stede da...
mayaya Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 De skal være så store... For de skal dekke mye mer en det engangsinnleggene gjør.. Hele puppen skal være inni, sidene også.. Selv bruker jeg bege deler.
gledeseg:) Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 Men får man dandert disse slik at det ikke lyser lang vei at man har "stuffa" BH'en da? må da bli klumpete?
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Jeg har small og har hatt det hele ammetiden min (27 mnd and still going strong), og str. 85C. Etter vask former jeg dem over en passende skål, så blir de puppefasong på...
DieselDoris & Synne 06.06.07 Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Jeg lekker på natten. Jordmoren min sa til meg, "vet du - hvis du setter fingrene rett på brystknoppen og presser innover, så stopper lekkasjen?" Så det blir jeg å prøve ut senere. Tenker jo ikke akkurat på det når jeg er så trett...
gledeseg:) Skrevet 2. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2007 Det var et godt tips som skal prøves ut=) jordmora mi har ingenting lurt å komme med hun.. uansett hva jeg sier eller spør om, er svaret jeg får; Det er vanlig, det... Men takker og bukker!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå