ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 jeg er i uke 16, og har aldri hatt et eneste graviditetssymptom (kvalme ol). Jeg har hatt litt ømme bryster that's it! Jeg har de siste 1-2ukene "kjent noe" der inne, men de siste dagene har det vært helt stille + at de ømme brystene er borte. Begynner selvfølgelig og tenke på at noe er galt, ma ol..
LiseKristin Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde det helt likens da jeg var like langt som deg! Det er helt vanlig at det går dager mellom hver gang du kjenner at det er noe der,så det trenger du ikke bekymre deg over! De fleste tenker nok likens som deg, jeg kjenner meg i allefall veldig igjen der!
Entil? Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 jeg er 19 uker på vei,og har det akkurat som deg,ikke nå kvalme eller andre plager..jo,humørsvigninger..men det er vel mest samboer sine plager..hehe,stakkar:(...men jeg og lurte på om dette var vanlig...og jeg snakka med legen om det,og han sa at det er like vanlig å være i bra form som det å være dårlig..men det er jo det dårlige som fokuseres på,og derfor virker det som det er flere som har problemer...legen sa bare til meg at jeg skal nyte tilværelsen,og det gjør jeg,så slapp av,og tenk bare at du er en av de heldige som slipper slike plager,unner ingen det:) lykke til vidre:)
ღFiskenogPrinsessa2007ღ Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 men når er det vanlig og kjenne regelmessige spark?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå