adie Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 hva mener dere ??? er d nødvendig med boksette eller nett...???? er så usikker på hva jeg skal kjøpe....
mill@jenta Fødte Lucas 7/6 Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Holder med bilsete for meg iallefall...
snartmammapåny Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Vi kjøper bare bilsete, de nye bilsetene er veldig godt utformet og ingen fare for små babyer om man bruker de med måte selvfølgelig. I følge trygg trafikk så er bilsete det beste. Du kan lese litt innpå tryggtrafikk.no om hva de mener om nett.
adie Skrevet 2. april 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2007 oki...høres ikke dumt ut!!!! takk for tipset...rett inn der å lese nå jeg
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Kun bilstol her også, selv om vi skal på et par lange kjøreturer til sommeren... (40 - 100 mil)
ღDidrikmamsenღ Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Kun bilstol her i gården ja. Nett er ikke så sikkert, fordi babyen ligger jo faktisk løs inne i bagen så. Hadde boksette sist gang, men ble bare brukt på vei hjem fra sykehuset og ikke mer. Upraktisk synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå