Gå til innhold

&#9829noramams&#9829

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei så du hadde vært på sunwing cala bona, mallorca..

det er der vi pleier å dra.. ungene elsker lollo og bernie! hehe

en ting jeg lurer på er om dere har dratt på utflukt med ferie expressen.. den der med kombi tur til dyrepark saken og badeland??

kunne tenkt oss dit i år men lurer fælt på om det er værdt det eller ikke..

ellers synes vi cala bona er et flott sted.. ikke så stor by med masse fyll osv og så er jo stranden i cala millor like i nærheten!

mvh rita

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er litt usikker på hvilke tur du mener, vi var i Marineland, med delfiner o.l, det er ca 6 år siden. Det var veldig ok. vi har vært i et badeland på Tenerife som sikker kan minne om det på Mallorca når jeg ser på nettet, og ungene koste seg der også.

Ellers er jo Lollo og og Bernie supre; vi har vært noen ganger på Sunwing Tenerife (som også anbefales) og i fjor kom vi hjem med Lollo og Bernie cd´en i kofferten.

Liker veldig godt Cala Bona, vurderte en tur i sommer, men vi bygger hus og får se tiden an.

Skrevet

hei igjen:-) og takk for svar.

ja det var nok marineland jeg mente ja.. da prøver vi en tur dit..

ja denne cden ja.. den går om og om igjen.. spesielt isidor, bumbum og farbror grubb.. ungene skal høre den på svensk da.. sikkert fordi showene var på svensk..

skal prøve å få kjøpt bamsene i år.. fikk ikke kjøpt de sist vi var der i 2005..

det kan fort bli litt dyrt på ferie ja.. men vi drar 28 aug.. mye billigere da.. bor på jasmin da, selv om leil ikke er så voldsomt flotte.men vi sover jo bare der, er ikke så mye inne. vi betaler 11030 for 1uke og da er vi 2 voksene 2barn og 1 baby.. er jo ikke så ille da.. så kommer jo transport osv i tillegg da.

gleder oss kjempemye..!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...