Gå til innhold

Sex etter keisersnitt, da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to keisersnitt bak meg, og begge gangene har jeg vært sår i månedsvis etterpå. Forrige gang gikk det 6 måneder før jeg greide å ha sex igjen, og lang tid før det var bare å kjøre på, for å si det sånn ;0)

Nå hadde vi sex etter 3 måneder. Forrige gang var jeg mest sår ytterst, nå er jeg sår lenger inn. Legen visste ikke hvorfor, kanskje østrogenmangel, sa hun, og foreslo Ovisterin (for kvinner i overgangsalderen....). Er snart ferdig med en kur, så får vi se om det var verdt det. Hater sånne stikkpiller som renner ut av meg, og så klør de som bivirkning - da er man jo like langt...

Nå er ikke savnet så stort, men det er jo like greit å ikke tenke på det, for da blir jeg jo bare frustrert - noe jeg var til gagns forrige gang. Nå er jeg bare "død", selv om jeg ikke er supertrøtt.

Flere som har hatt det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytter!

Eller har alle andre som tar keisersnitt det helt greit så lenge såret er grodd?

Skrevet

Nope.. sliter med sexen her ja.. er tørr og det gjør vondt:( Trur det har noe med amminga å gjøre..

Bruker glide krem, men alikavell gjør det vondt:( Hmm...

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

21 dager etter hastesnitt :)

vakke veldig julaften

Skrevet

Oi, frivillig, eller maste typen? Litt personlig kanskje ;0)

Nydelig gutt du har!

Skrevet

Frivillig. men jeg kan telle på begge hender hvor mange ganger det har blitt etter det + et par ganger til...

Takk for det :) han er veldig tøff med alt håret. ser mye eldre ut.. folk har spurte meg om han var rundt 9 mnd når han så vidt var 3 mnd.. dakar liten:)

Skrevet

Jeg var ikke sår..Eneste var at jeg ikke ble våt,men det er vanlig og har med slimhinnene å gjøre.Så da er det bare å bruke glidemiddel.

Og lysten din kan ha med hormonene å gjøre,både de du tilfører og de du produserer selv.Står det noe på pakken(Ovesterin?).

Skrevet

Hadde sex etter 6 dager og det var veldig frivillig, ja.....hehe.

Men det var selvfølgelig litt tørt, så måtte smøre. Måtte ta det veldig forsiktig pga såret på magen. Hadde vondt i såret i ca. 2-3 mnd.

Skrevet

såpass tidlig! jeg tok ikke boltene før 7 dager etter snittet jeg..

også lå jo lille på intensiv så vi var ikke hjemme før 8 dager etter fødsel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...