Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Har to keisersnitt bak meg, og begge gangene har jeg vært sår i månedsvis etterpå. Forrige gang gikk det 6 måneder før jeg greide å ha sex igjen, og lang tid før det var bare å kjøre på, for å si det sånn ;0) Nå hadde vi sex etter 3 måneder. Forrige gang var jeg mest sår ytterst, nå er jeg sår lenger inn. Legen visste ikke hvorfor, kanskje østrogenmangel, sa hun, og foreslo Ovisterin (for kvinner i overgangsalderen....). Er snart ferdig med en kur, så får vi se om det var verdt det. Hater sånne stikkpiller som renner ut av meg, og så klør de som bivirkning - da er man jo like langt... Nå er ikke savnet så stort, men det er jo like greit å ikke tenke på det, for da blir jeg jo bare frustrert - noe jeg var til gagns forrige gang. Nå er jeg bare "død", selv om jeg ikke er supertrøtt. Flere som har hatt det sånn?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Dytter! Eller har alle andre som tar keisersnitt det helt greit så lenge såret er grodd?
ei prinsesse og en prins Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Nope.. sliter med sexen her ja.. er tørr og det gjør vondt:( Trur det har noe med amminga å gjøre.. Bruker glide krem, men alikavell gjør det vondt:( Hmm...
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 21 dager etter hastesnitt vakke veldig julaften
Sinah Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Oi, frivillig, eller maste typen? Litt personlig kanskje ;0) Nydelig gutt du har!
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 3. april 2007 #6 Skrevet 3. april 2007 Frivillig. men jeg kan telle på begge hender hvor mange ganger det har blitt etter det + et par ganger til... Takk for det han er veldig tøff med alt håret. ser mye eldre ut.. folk har spurte meg om han var rundt 9 mnd når han så vidt var 3 mnd.. dakar liten:)
Anonym bruker Skrevet 3. april 2007 #7 Skrevet 3. april 2007 Jeg var ikke sår..Eneste var at jeg ikke ble våt,men det er vanlig og har med slimhinnene å gjøre.Så da er det bare å bruke glidemiddel. Og lysten din kan ha med hormonene å gjøre,både de du tilfører og de du produserer selv.Står det noe på pakken(Ovesterin?).
Gjest Skrevet 3. april 2007 #8 Skrevet 3. april 2007 Hadde sex etter 6 dager og det var veldig frivillig, ja.....hehe. Men det var selvfølgelig litt tørt, så måtte smøre. Måtte ta det veldig forsiktig pga såret på magen. Hadde vondt i såret i ca. 2-3 mnd.
Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06 Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 såpass tidlig! jeg tok ikke boltene før 7 dager etter snittet jeg.. også lå jo lille på intensiv så vi var ikke hjemme før 8 dager etter fødsel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå