babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Satt hos frisøren istad, og da leste jeg en morsom artikkel om en studie som var blitt gjort i usa, og det sies at førstegangsfødende som får jenter, ofte har veldig pene foreldre...hehe at vi viderefører de pene genene våres, som har gagnet og gjort nytte for oss i livet til vårt første barn...hehe bare tull spør du meg, for jeg kjenner mange pene foreldre som har fått gutt første gangen...men det var bare litt morsomt og lese... =)
Trillet Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Hehe.. en annen ting jeg har lest om de som får jente er at det viser at mannen er en god elsker.. hehe... mye rart man hører men morsomt!
*Sirkeline*, Snuppa og Snippen Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jammen dette er jeg da heeeeelt enig i. Hehe... Håper jenta vår blir lik pappan sin jeg da.
1G+2J Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Venter jente nr 2 og har en veeeeeeldig god elsker....
Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Jammen, jeg er da heeeelt enig i det jeg. Vår førstefødte er ei jente, og nå venter vi ei jente til. Og begge vi er alldeles nydelige å se på, for ikke å snakke om jenta våres. HUN er nydelig hun!!!!!! HE HE.... Og sambo er en fabelaktig elsker, så vet dere det også..Tji hi...
mamafrika Skrevet 4. april 2007 #6 Skrevet 4. april 2007 dette var morsomt...for her går jeg sprekkeferdig med ei jente i magen. Men saken er den at faren til dette barnet har to barn fra før...og de er begge gutter! Så da må vel logikken være at xkona hans ikke var pen nok....(men at jeg er det.. eller hva tror dere??
babybooooom-OG Alisha babyen.. Skrevet 4. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2007 haha, der tror jeg du har helt rett... =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå