Gå til innhold

veldig uro i bena...

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har noe forslag til hva jeg skal gjøre. noen netter ligger jeg våken har begynt å gjøre. de bena har tatt helt av. de er helt speeda..hjelp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynn å ta magnesium tabeletter.. jeg er akkurta lik, men etter jeg begynte å ta de så er det nesten helt bort. Et stykke lano i enden av sengen skal hvis og hjelpe, men dette har jeg ikke prøvd...Lykke til

Skrevet

i kitt forrge svskap var jeg mye plaget med dette.....leste da at det kunne hjelpe å drikke "tonic water", inneholder kinnin,et beroligende stoff.

Pratet med jordmor og lege om dette kunne skade babyen,men det skulle gå helt bra sa de, små mengder det var snakk om....

Før i tiden de spiste de kinnin for å ta abort,men det i helt andre mengder.

Produsenten av "tonic water"hadde ikke hørt om skader før,men fraskev seg selvfølgelig alt ansvar,det er jo forståelig.....

Drakk et halvt glass av dette når jeg la meg, da sov jeg myyye bedre.

KOmmer ril å bruke det igjen om det blir et problem i dette sv skapet også!!!

lykke til...

Skrevet

Samme problem her- var på helse kost i dag for å få noen tips, men de sa at de helst ikke ga urter til gravide. Så da får jeg vel bare holde ut. jeg gruer meg til leggetid hver kveld, for beina er så masete at det er vanskelig å finne roen.

NB: Man bør ikke ta magnesium tabletter uten å ha snakket med lege, Du kan få feil balanse, noe som ikke er gunstig. Samme prinsippet som med jern tabletter. .

Skrevet

man kan få mangel på kalsium dersom man tar for mye magnesium. men dersom man får i seg nok meieriprodukter skla det gå helt fint!

Skrevet

Spurte om dette sist jeg var på bassengtrening og der kom det flere tips.

* gå ut å kjøle ned bena rett før leggetid.

* stå og hev deg på tå flere ganger og tøy ut bena etterpå, kan kombineres med tannpuss...

* å ha pute mellom bena (det synes ikke jeg funker)

Jeg er ikke veldig plaget før leggetid med dette, mest på ettermiddagen og kvelden... det som funker på meg er å ha bena høyt opp og samtidig bevege føttene frem og tilbake (ved ankelen)

Skrevet

Åhh så godt å se at det ikke bare er mine bein som går på speed om kvelden! Jeg tror rett og slett jeg kan bli gaaaaal! Vandrer oppe i 2-3 timer før jeg får sove. :-( Noen som vet om dette er en ting som går over etter at man har født? Håper på det jeg da...

Skrevet

Samme her. Sliter som f... Jeg lurer på om det går utover jobben deres? Jeg er totalt utmatta hver morgen fordi jeg ikke har fått nok søvn, og sliter skikkelig på jobb fordi jeg er dødstrøtt og ukonsentrert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...