Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hvor lang tid tok det før babyene begynte å like brød, etter at det ble introdusert altså? Har inntrykk av at mange liker alt med en gang. Snuppa mi bruker laaang tid på å venne seg til alt og nå for tiden er det altså brød vi prøver på, dvs brødsmuler
Sinah Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Vi begynte med små biter for noen dager siden, og han er 7 måneder denne uka. Han liker det ganske greit, som med det meste annet. De er så forskjellige, så det er ikke noe stress. Storesøster har alltid vært småspist, men er sunn og frisk for det!
Bonusmamma13 Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Min likte det med en gang.. Kjøpte et grovt rundstykke en dag vi ble forsinket og ikke rakk hjem til neste måltid. Ga han innmaten i små biter og det gikk ned på høykant. Men han ser ut til å like det meste av mat, eneste vann jeg sliter med å få han til å godta. Han vil helst bare ha melk..
~anette & lukas + ella ~ Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Har prøvd å gi Lukas brød, men han brekker seg bare. Tenkte jeg skulle vente til han blir 9 mnd, kanskje han er litt mer klar for det da. Det er litt rart for han kan ha klumper i middagen og grøten, men ikke skive... Han spiser alt annet jeg gir han og drikker masse vann, men brød... nei takk Han er forresten 8,5 mnd nå, og første gang vi prøvde var han 7 mnd.
så var vi 4 Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Martin elska brød med en gang, men grøt derimot nekter han plent å spise...
Bonusmamma13 Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Mener å ha hørt noe om at dersom barnet gjør tyggebevegelser er han/hun klar til å spise brødmat, hvis ikke skal man vente... Men vet ikke om det er riktig..
Gjest Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Begynte med brød når han var 6,5 mnd. Ga ikke hver dag, men sånn av og til. Han likte det ikke og bare brakk seg. Men nå har han spist brød 2 ganger om dagen i 2 uker. Plutselig bare løsnet det og han elsker det. Han blir sinna når han får middag og grøt for han har virkelig satt elsk på brød
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå