phantomet Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Nå er vi i full gang med nattavvenning av Måka. Phantomet har flyttet inn på en vond madrass hos Junior, mens phantom-mannen tar seg av Måkeskrik om natten. Det har gått over all forventning...og sist natt var dte nok å dytte inn smokken i gutten rundt klokken 2. Og da sov han helt til 8.30. Da kom en veldig blid gutt inn til mammaen sin, sittende og sprelle på armen til pappa. Det rare er at nå sover jaggu Måke-saken i tre.fire timer midt på dagen også... Det har han gjort de siste tre dagene... Hmm Og phantomet som snart burde føle seg pigg og opplagt, er alt annet enn det. Det er som om søvnen jeg endelig får nå bare gjør meg trettere. Kanskje jeg lider av skjult sovesyke? Snart 7 mnd med snitt søvn på 3 timer i døgnet har satt sine spor. Men det blir jo bare bedre og bedre...
Maud Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Det slår meg nesten alltid når det er snakk om avvenning - at det går greiere enn fryktet. Hurra for flinke pappa som tar støyten og flinke mamma som lukker ørene og sover på vond madrass. Tviler på at du lider av skjult sovesyke ;-) Det er vel heller kroppen som roper etter å få ta seg igjen nå som det er mulighet til det.
Natteravnen* Skrevet 4. april 2007 #3 Skrevet 4. april 2007 Å det høyrest supert ut med meir søvn altso!!!! heldige du! Det går nok framover,ja og du blir meir opplagt. Her er vesla på 7,5 våken og vil ha mat 2 gongar kvar natt evt også våken utenom det....., tips og råd mottas med STOR takk. (men her er ingen mann som kan ta støyten.....) -så det blir litt zombie-følelse her i heimen av og til , ,ja...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå