fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde tenkt å gjøre det når vi kom hjem fra påskeferie - da er det 12 dager til termin. Men så ble det litt vel spennende her for en ukes tid siden - regelmessige rier i noen timer på natta, så da ble det pakket en i hui og hast nesten fire uker på forhånd. Den har jeg pakket ferdig nå, bare sånn i tilfelle. Det er IKKE lett å konsentrere seg om hva en bør ha med samtidig som mannen løper rundt og pakker, og selv med pakkeliste klarer disse mannfolka å forveksle de utroligste ting i en slik situasjon. F. eks. ba jeg ham pakke med tre sloggi-truser (av str. traktor - som holder bleier og bin på plass helt supert. Han klarte å pakke EN slik, og EN hipster som blir alt for stor etter magen krymper noe - den ville ikke funka i det hele tatt
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 2. april 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2007 heheh nei det skal ikke være lett.. det var derfor jeg tenkte å ta dette i ro og mak slik at det som lå der faktisk var brukenes.. heheh er i uke 33 nå.. men det er kanskje litt vell tidlig..
En Prins + Prinsesse Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 jg har pakket baggen til babyen, men ikke til meg... den pakket jeg for en mnd siden, og termin er ikke før 27 mai.. hehe.. liker å være tidlig ute.. baggen min pakker jeg ikke før jeg har tre uker igjen eller noe!
madammen med tulla og fødeklar Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 jeg har 26 mai:) men hva pakket du til beibien?pakker du både str 50 og 56??
Gjest Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Har egentlig ikke bestemt meg ennå.. Venter iallefall til etter permisjonen starter.. Sikkert litt uti der og.. Har 4,5 uke ca igjen nå, så kanskje et par uker før?
mamma >to gull Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 jeg har skrevet opp alt jeg skal ha med og lagt det meste klart, men ikke oppi bagen enda. 13 dager til termin.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Jeg skal pakke bagen når vi kommer hjem fra påskeferie. Sist fødte jeg 3,5 uker før termin og vet det kan skje igjen, så denne gangen skal jeg være klar i tilfelle!!! Dessuten må jeg pakke til storebror og den kommer jeg til å gjøre 100% ferdig med en gang, slik at jeg ikke trenger tenke mer på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå