mummie mammaen Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Har den siste uka plutselig fått skikkelig sammentrekninger/ kramper i endetarmen. Å der av alle plasser ;-) Er skikkelige vonde når de kommer.Nesten som jeg må holde meg fast. Er i uke 33. Noen som har opplevd det samme?
Ninni36 Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg hadde det slik når jeg hadde modningsrier sist gang, føltes som om jeg skulle på do hele tiden også. Men det var regelmessig da, kun med litt opphold om nettene. Så du får være obs om det ikke er begynnende premature rier da, det er sikkert lurt å høre med jordmor. Jeg holdt på slik en ukes tid, og så var fødselen i gang. Men, hadde sammentrekninger i magen (kynnere) også da.. Vet jo ikke om du har det. Kan jo også bare være muskulaturen som driver og trener seg til fødselen, og det er jo helt normalt. Eller at blodtilførselen klemmes litt av og at det gir kramper i endetarmen innimellom.. Ikke lett dette her, er så mye en kjenner på når det nærmer seg tiden og ikke enkelt å vurdere hva alt er. Jeg ville spurt på føden om jeg var usikker jeg, de er jo stor sett veldig hyggelige og velvillige til å svare oss når det er ting vi blir usikre på )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå