Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste i forrige uke om en norsk designer-duo, som designet jeans til gravide med kule lommer, slimfit ol. Noen andre som leste det? Noen som vet hvor jeg kan kjøpe disse buksene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 2wear-bukser. De selges i spesialbutikker for mammaklær. Du kan jo søke på gule sider etter "mammaklær" så kommer vel opp noen butikk-alternativer.

Skrevet

2wear bukser selges hos 'Svangerskapet' i Kirkeveien, Oslo.

Jeg kjøpte forresten jeans hos H&M i mitt forrige svangerskap og den buksen har jeg kastet. Den skled ned hele tiden. Jeg brukte hele dagen på å heise den opp. Jeg holdt på å bli gal!!!!

Skrevet

Må også si at jeg hadde en nedsklidende problem med jeans fra HM helt til jeg så at de hadde strammestrikk som man har på barnebukser, strammet inn og nå sitter de oppe!

Skrevet

Har kjøpt jeans både på Lindex og HM...

Skrevet

Jeg sitter med 2wear buksen nå.

Kostet meg hele 499kr.

Den sitter kjempefint, og jeg føler meg virkelig vell i den!!

Men den glir ned støtt. Finner ikke feste. Føler jeg går sidrumpa og heiser på den hele tiden.

Ikke er her feste for belte heller.

Skrevet

Mamalicious har endel kule jeans mammabukser. Har ei selv og er kjempefornøyd! Sklir ikke ned og har god passform. Ikke vider den seg mye ut etter litt bruk, heller. Den har lavtsittende baklommer, beltestolper og justerbar strikk i livet. Vet de selger mamalicious på Babyshop. Betalte 199,- for buksa, full pris!

Skrevet

Glemte å nevne det over, men den jeansmodellen jeg snakket om heter forøvrig BRI STRECH....

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn bukse brukt i str M. Jeg har brukt den en gang og du kan få kjøpe den om du vil. Pent brukt og kul bukse, men borrelåsen i smikken var slitt, så den har jeg bytta ut i hvit. Men det synes ikke i bruk da.

Skrevet

de selger slimfirbukser på polarna og pyret (POP), de var kjempegode og kule. De såg virkelig kjipe ut der de hang, men når jeg prøvde de på så var de steintøffe..... :)

Skrevet

slimfit-bukser...kanskje.....eh....

Skrevet

Husker du hva de buksene på POP kostet?

Skrevet

Bra med jeanstips.

Her kommer mitt:

Kjøpte "1et1 font 3" på Den Kule Mage og de sitter veldig bra med strikk i livet som kan strammet skikkelig. Den er lav i livet, noe som er helt nødvendig for meg, og fin og mørk i fargen. Synes den er så fin at jeg planlegger å kunne bruke den etter fødselen også når de vanlige buksene ikke passer enda. Den koster 1300.

Skrevet

Kjære preggymama!!

Tusen takk for tipset, har hatt mine hmjeans snart en mnd og hadde nesten gitt opp å bruke dem før du fortalte at d var strrikk inni dem, så nå sitter de perfekt på:)

Skrevet

Kjøpte også et par kjempe fine jeans på Polarn o P. De kostet 599 mer sitter som et skudd og sklir ikke ned i det hele tatt. Buksene jeg kjøpte på HM har jeg kastet, ble dritt lei av å gå og dra i dem pluss at de utvidet seg noe helt forskrekkelig.

Skrevet

Kjempebra tips her inne, men er det noen som vet om hvor jeg kan kjøpe litt mer sånn "baggy" jeans...?? Går nå rundt med mannen min sine jeans, det er så DIGG, men vurderer å kjøpe "vanlige" baggyjeans til meg selv snart, i min str/kanskje litt større, men er redd de ikke skal passe etterhvert, men da kan man jo bruke den etter fødsel selvf....

Noen som har gjort det???

Skrevet

Skjønner godt du ønsker noe litt mer kule jeans som du sikkert ville brukt uansett. Jeg vet ikke om noen gravidebukser som er "baggy". Selv kjøpte jeg et par jeans fra Diesel som er skikkelig vide i bena, men trange i rumpa. Kjøpte en litt romslig størrelse og bruker en strikk i knappen øverst. Med et bredt belte utenpå regner jeg med å kunne bruke de til uke 30 (minst)

Skal selv sjekke ut flere av deres tips da jeg er avhengig av gode jeans med og uten mage ; )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...