Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 ligger masse gamle ringblomstfrø fra visne ringblomster fra i fjor. Vil de spire? Eller er de ikke "spireførende"?
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 da bør du vel prøve å så de nå. Helst inne først og la de står varmt til å begynne med og så kaldere ettet at de har spirt.
Gjest Skrevet 3. april 2007 #4 Skrevet 3. april 2007 altså at jeg plukker opp de gamle frøene fra bedet og sår inne til de spirer...? Bor i Trondheim, her er varmegrader 3-4 nå, regn, lyst og mildt ute... Tenkte de bare ville begynne å spire av seg selv ute, at jeg bare skulle hive over litt ekstra jord-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå