Gå til innhold

ringblomstbed fra i fjor


Anbefalte innlegg

Skrevet

ligger masse gamle ringblomstfrø fra visne ringblomster fra i fjor. Vil de spire? Eller er de ikke "spireførende"?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kan spire:) Har opplevd det med blomkarse.

Skrevet

da bør du vel prøve å så de nå. Helst inne først og la de står varmt til å begynne med og så kaldere ettet at de har spirt.

Skrevet

altså at jeg plukker opp de gamle frøene fra bedet og sår inne til de spirer...?

Bor i Trondheim, her er varmegrader 3-4 nå, regn, lyst og mildt ute...

Tenkte de bare ville begynne å spire av seg selv ute, at jeg bare skulle hive over litt ekstra jord-?

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...