phantomet Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Her har vi nemlig hatt store nettverksproblemer, samt mangel på telefonforbindelse i flere dager. Nå har akkurat tele-montøren vært her, og rettet opp feilen...så nå er vi endelig på nett igjen! *hurra*
Gjest Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 jaaaa,har savna deg masse !!!!!!! =0) her ble jeg dytta i gang av travelmor.så nå har jeg støvsuga etter fuggeldansen,og jentene hyler etter malin og sommer og sol,hehe joda,ting er morsommer jo flere vi er og med musikk.(men tror ikke han i senga er like enig,hahaha)
Maud Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Har savnet deg masse her inne! Det er noen jeg savner ekstra hvis jeg ikke ser dem her inne og du er helt klart en av dem. Lurte nesten på om du drev med avvenning eller test av viljestyrke, men det hadde altså en naturlig forklaring :-D Nå skal jeg forlate kontoret og komme meg på Plantasjen og kjøpe litt frø. Det er vår :-DD
Luka har 4barn♡ Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Jeg som nesten ikke er her, kan jo si at det jeg skjønner at du er glad du er tilbake igjen. Ingen ting er verre en problemer med sånne ting som bare SKAL fungere :-) Nå har jeg fri, og håper jeg får sitte litt med Dib også i påsken.
phantomet Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 Nå har jeg fått dekket noe av abstinensene mine med å skravle litt med Klatten på msn... Nesten som om jeg begynner å føle meg normal igjen! *hurra* Så godt at noen hadde registrert at Phantomet ikke har sagt hei fra hulen på en stund! *smiler*
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 ...............fniiiiiiiiiiiiiiiiiis...............;-))))
Tiggywinkle Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Selvfølgelig har vi savnet deg;-) Trodde kanskje du var reist på påskeferie jeg. Ikke så lett å huske hvem som var reist og ikke....
Travelmor Skrevet 2. april 2007 #8 Skrevet 2. april 2007 Så flott at du er på nett igjen! Det har jo kanskje vært litt mindre aktivitet her i det siste:-), så klart vi har savna deg!
Superlis Skrevet 3. april 2007 #9 Skrevet 3. april 2007 Klart du er savnet..har hatt litt problemer her og,var uten både telefon og data noen dager..ille!! Takk og pris for mobiltelefon:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå