fjotteline Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 heisann... flere som har masse slim som komer ut? i dag og i går hadde jeg masse BLANK utflod. i sted trodde jeg vanet gikk, men va bare sånn blankt som kom ut,men va så det rant så trodde vannet gikk.... flere som har sånn???
Mamma til to tette Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg har masse utflod. Ganske tyntflytende og hvitt, noe blankt. Beklager beskrivelse men ingenting skremmer meg nå ,-) Hvis vannet skal gå må det bli virkelig vått tror jeg. Er blitt vant til dette jeg nå, har vært sånn de siste ukene. Verst er det nok når jeg står opp om morgenen, kommer jeg ikke meg raskt på do så renner det nedover beina ganske kjapt.
Fiskmedjunibarnimagen Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Når vannet mitt gikk kom det masse og det var like tyntflytende som vann. Men det kan jo hende du har litt åpning og så lekker du litt? Det er vel ikke unormalt når terminen nærmer seg det? Jeg er ikke sikker, men det høres jo normalt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå