Babyklar eg Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Vi kunne tenkt oss noe annet enn de "vanlige" bryllupsmarsjene til inngangsmusikk.. Men trenger tips..?? Noen andre som tenker på det? Hva med f.eks Songbird til Eva Cassidy?
Natta & Alexandra *gravid* Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg syns det er veldig fint med klassisk musikk som inngang.. skikkelig rørende.. ei vennine av meg hadde en cello-kvartett som spillte, og det var noe av det fineste jeg har hørt!! Det passet så bra til bryllup ) selv skal vi ha søstra til ei veninne som skal spille fiolin.. Og forhåpentligvis får hun med seg noen andre slik at de kan spille flerstemt... Ellers syns jeg song bird er en nydelig sang som helt sikkert hadde passet fint som inngangsmusikk )
Anonym bruker Skrevet 6. mai 2007 #3 Skrevet 6. mai 2007 Eg syns Pachelsbel Canon D er heilt nydeleg.
Leddgikt Skrevet 6. mai 2007 #4 Skrevet 6. mai 2007 Jeg hadde en trompetist som spilte Clarke, J.s "Trumpet voluntary" som inngangsmarsj. Hør litt av den på: http://www.royken.kirken.no/tekstsider.cfm?text_id=24732 Det var veldig flott... Men det blir jo nesten en slags marsj, da.. Sikkert litt annen stil enn du tenker på, så det var kanskje ikke vits i å skrive, men likevel ikke den vanligste marsjen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå