Gå til innhold

2 mnd forkjølet baby , ut å fly i morgen..råd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så klart blitt forkjølet, og har klart og smitte gutten min.Heldigvis ingen feber enda,men jeg gruer meg til å fly i morgen.Har kjøpt saltvannsdråper. Noen som har andre råd? Han hoster og nyser og er litt slapp..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruk dråpene ja, ved take off og landing pass på at han har enten smokk, pupp eller flaske i munnen :) Går sikkert kjemepbra, jeghar flydd til australia med små forkjølet gutt før, ikke noe problem.

Skrevet

Jeg ville kjøpt nesedråper, ikke salvann, men ordentlige. Jeg gjorde dette selv for å være på den sikre siden:/ Har selv erfart å fly med tett nese og det er VONDT:/

Skrevet

ok, råd mot slimete hals da?han harket og hostet i sted, og det kom en del blankt slim ut.. syntes det va skummelt,er livredd for at han skal bli tett og ikke få puste.. har mest lyst å holde oss hjemme i påsken.

Skrevet

hvis h*n ikke har feber, er det i tilfelle in viral inf. i halsen, hvis det i det hele tatt er infeksjon der. SAltv. dråper og mm holder i massevis, men du vil, kan du kjøpe rhinox og. og husk for all del, paracet. for vondt i halsen, og ev. feber, hvis den kommer.

nesesuger kanskje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...