Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Jeg er så klart blitt forkjølet, og har klart og smitte gutten min.Heldigvis ingen feber enda,men jeg gruer meg til å fly i morgen.Har kjøpt saltvannsdråper. Noen som har andre råd? Han hoster og nyser og er litt slapp..
BettyBoob Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 bruk dråpene ja, ved take off og landing pass på at han har enten smokk, pupp eller flaske i munnen Går sikkert kjemepbra, jeghar flydd til australia med små forkjølet gutt før, ikke noe problem.
Hanne og jentungen Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg ville kjøpt nesedråper, ikke salvann, men ordentlige. Jeg gjorde dette selv for å være på den sikre siden:/ Har selv erfart å fly med tett nese og det er VONDT:/
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 ok, råd mot slimete hals da?han harket og hostet i sted, og det kom en del blankt slim ut.. syntes det va skummelt,er livredd for at han skal bli tett og ikke få puste.. har mest lyst å holde oss hjemme i påsken.
Meg og mine to skjønne jenter Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 hvis h*n ikke har feber, er det i tilfelle in viral inf. i halsen, hvis det i det hele tatt er infeksjon der. SAltv. dråper og mm holder i massevis, men du vil, kan du kjøpe rhinox og. og husk for all del, paracet. for vondt i halsen, og ev. feber, hvis den kommer. nesesuger kanskje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå