KariMari Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Minstemor hos oss arver iår joggeskoene etter storesøsteren sin. Flere som bruker samme sko til flere barn? Noen er veldig negative til dette.......
PrinsesseSjefen Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 jeg gjør det. Når de er små rekker de jo ikke å slite de ut før de vokser ut av de. Men har hørt at du skal kikke på sålen på de, hvis de er ujevnt slitt (f.eks mer på inn eller utsiden) skal de ikke arve. Har aldri sett at mine gjør det. Lillesøster arver stort sett det meste, men etterhvert blir de slitt ut FØR de blir for små. Nå har mine to eldste så like str. at de får begge nye, men lillesøster arver hvis vi har riktig strørrelse (har ikke funnet frem alt enda....)
espi Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 En sko former seg etter foten som bruker den. Å bruke en sko som er gått inn av andre gir feil bruk av musklene i foten og kan i værste fall gi belastningsskader. Barn er spesielt utsatt pga deres myke føtter. Derfor er de fleste negative til å arve sko..
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #4 Skrevet 4. april 2007 Jeg har aldri latt tmine barn arve sko, annet enn pensko som var brukt en eller to ganger av an ettåring, som min datter arvet når hun var ett... Kunne ikke tenke meg å la de arve sko nå! Alle sliter sko på forskjellig måte og det er viktig st de får gå inn sine egne sko. Jeg vil heller ikke arve sko etter andre...
Anonym bruker Skrevet 4. april 2007 #5 Skrevet 4. april 2007 Her går alle skoene i arv. Men de blir bare brukt som ekstra sko. Joggeskoene som kommer fra storesøster blir brukt til jeg får kjøpt nye til sessongen og som ekstra sko gjennom sommeren. Plutselig kan de 2 parene jeg har kjøpt bli bløte eller for skittne og da er det kjekt med et annet par som jeg kan ta frem. Det koster jo ikke så mye for sko, men allikevell er det kjekt å ha stående tillfelle de trengs.
Anonym bruker Skrevet 9. april 2007 #6 Skrevet 9. april 2007 Sko er en av de tingene mine barn ikke arver. Enhver fot er unik og foten former seg til skoen slik den passer den bestemte fot.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå