Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 men ikke spark så hardt,har ryggvondt fremdeles....;o) skulle gjort noe her,men kommer liksom aldri i gang.så en eller annen. GI MEG EN DYTT !!!!!!!!
Travelmor Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Lett spark her: Hva har du lyst til å gå i gang med (event. ikke lyst til:-)?
Gjest Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 thanks ;o) har slett ikke lyst til å gjøre noe jeg,heheee.... men husarbeidet kaller,jækh....=) hvorfor er det så vanskelig å starte egentlig?? går jo som en drøm når man først begynner...uff ja..
Travelmor Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Huff - ja! Det er sant. Skulle ha kommet i gang litt selv, men er blitt syk. Innmellom kan sparket for å komme i gang være en CD med litt sprelskt musikk.. Da kommer humøret og tempoer går ørlite opp, ryddingen fortere osv..he,he
Gjest Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 en cd ja....med sprelsk musikk.se for deg meg da.jumpende rundt med ryggvondt og rulator,hahahaa ;o) får ta en bit av gangen,så blir jeg vel ferdig til påska er over ivertfall =0) men søren å,er dønn kjedelig å rydde.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå