Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 flyttet sammen barnefar igjen??? Tenkte jeg skulle gi beskjed nå før neste utbetaling. Er det lurest og skrive et brev så de har det skriftlig eller ringe??? Lurer på og sende brev
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 du kan bare ringe ril dei å si det, det gjorde eg.
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 De blir ikke sure??? Er redd de skal liksom tenke herregud er d mulig liksom...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Skal også si fra om dette nå i april, men vet ikke hva jeg skal si... VI skla ikke flytte sammen, men jobbe med forholde og være sammen. Er det bare å ringe? Synes det er skummelt, og vet ikke hva jeg skal si...
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Ja syns d er skikkelig skummelt jegå.. Så derfor tenkte jeg og skrive brev jeg.... hehe
Anonym bruker Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 skriv et brev hvis du føler det er lettere... de må vel synes det er kjempe flott at dere har funnet tilbake til hverandre, siden dere har et barn sammen... bedre kan det jo ikke bli..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå