Xzux Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Tenker på sykehuset og i baggen? Vi får låne klær på sykehuset jeg skal føde, men vil ha med noe som jeg har kjøpt også... men syns det blei litt vell mye... Tenkte jeg måtte ha med noe i 50 og 56 men usikker på hva og hvor mye.... Jeg har termin 23 april, hva skal jeg bruke som hjemmreise klær da tro? Si det er så pent og varmt som det er nå? Har kjøpt en sånn dress på H&m men det blir kanksje litt i det varmeste laget? Er ikke lange bilturen fra sykehuset heller da....
kfitjar Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Jeg skal ikke ha med noe, men skal legge fram hente klærne, som pappaen skal ta med den dagen vi skal hjem.
mamma >to gull Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Jeg har lagt klart henteklærne som pappa tar med seg på sykehuset når han henter oss. Har lagt frem ett sett i str 50 og et i str 56 (vet jo ikke hva som passer..) Så har jeg en sånn tynn fleecedress og en tynn fleecejakke, vet ikke hva jeg kommer til å bruke av dette, kanskje jakke hvis det er så varmt som nå. Samt lue og pledd. (jeg har termin 15 april)
MyB@by <3 Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 jeg har tatt med hente settet da.... også tok jeg med to bodyer og to sparkebukser, for syns ikke akkurat de klærna de har på sykhuset er så pene, så jeg vil kle han i litt fint når besøkstiden er:)
M@mm@nmin <3 <3 <3 Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Jeg har pakket henteklærne + 2 bodyer og 2 bukser. Synes disse sykehusklærne som er her på sykehuset er utvasket og har absolutt sett sine bedre dager, så vil kle h*n i litt søtere klær når jeg vet det komer besøk til oss:)
Bergene Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Har pakket hjemreiseklær + 2 bodyer og 2 bukser og en pysj =)
Xzux Skrevet 2. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. april 2007 Men tar dere 2 i hver str da eller tar dere en i hver strl??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå