Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid gikk det fra fødsel til dere hadde sex igjen...? Og føltes det veldig annerledes enn før? Har ikke overskudd om dagen med en liten baby på 10 uker og heller ikke veldig behov for å komme igang med den biten ennå...Men nå er det mange måneder siden sist ( var avholds siste 6 mnd av svangerskapet), så det begynner jo virkelig å bli på tide!!

Føler meg nesten som en jomfru...hehe ;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Venta vel 12 uker, og til og med da var det grusomt vondt! Men jeg revnet sinnsykt mye. Så jeg var mye strammere enn da jeg var jomfru! Vondt.. :)

Nå er han 5 mnd, vi har gjort det kun tre ganger. Er ikke det som frister mest for tiden!

Skrevet

Jeg ventet på 40 dager eller ca.5 uker etter fødsel. Og det gikk kjempebra til nå, ingen problemer. Hehe...

Skrevet

hadde sex 3 uker etter fødsel.. følte meg selv klar for det da.. Revnet ikke under fødselen, så jeg hadde ikke noe vondt i gamla..

Skrevet

Sist gang (for 2 år siden) ble jeg klippet under fødsel,, men hadde kos før 6 ukers kontrollen..

Denne gangen ble jeg også klippet under fødsel, det er 4 uker siden fødsel i morgen og jeg har lyst på kos nå snart.. Må bare finne en ledig stund ,, ikke lett med 2 små i hus..

Skrevet

Prøvde så smått her om dagen (7 uker siden) men jeg var så nervøs at det ikke var noe særlig :-/

Revna noe nederst og en god del innover på siden (av alle steder...) og jeg tror ikke det har grodd sammen som det skal...så jeg kommer ikke til å slappe av før jeg har fått en lege til å se på det og evt si hva som må gjøres. Livredd for at det skal rives opp igjen, det ser ut som om det kan skje og et føles ikke helt som det skal. De som sydde meg gjorde en skikkelig dårlig jobb.

Trodde jeg var ferdig med dette jeg nå :-(

Skrevet

venta 5 uker, det gikk helt fint,men bruk glidemiddel! Man er like tørr som en 40 åring i overgangsalderen.hehe

Skrevet

Fikk totalruptur. Hadde sex tre mnd etterpå tror jeg. Var bra med en del glidemiddel og god tid. Sex er absolutt mye bedre etter fødselen enn før her i gården. Jo mer sex du har, jo mer lyst får du.....

Skrevet

Vi begynte å forsøke etter 5-6 uker, men det er fortsatt vondt og langt i fra slik det var før - etter 9 MÅNEDER! Frustrerende, ja...

Skrevet

Tror det var fem uker etter fødselen. Jeg revnet kun litt og det hadde grodd helt fint, så det var bare litt vondt de to-tre første gangene, så ble det veldig bra! Men, bruk glidemiddel. Det må jeg fortsatt bruke åtte måneder etter, fortsatt tørr...har hørt det har med hormoner å gjøre, så håper det går over når man slutter å amme.

Når man leser her får man litt angst, det virker som mange har problemer, men jeg tror egentlig de fleste ikke har det. Må derfor melde meg som en av de det har gått veldig bra med!

Skrevet

jeg har utsatt og utsatt. Først var det renselsen jeg ville bli ferdig med. Så begynte jeg med minipille og fikk litt blødninger. Det ville jeg også bli ferdig med. Nå er det over, det er gått 10 uker siden fødsel, men nå er jeg plutselig blitt veldig nervøs. Samboer er veldig klar. Men jeg føler meg som en jomfru og er nervøs for at det er blitt veldig "annerledes" der nede... sikkert unødvendig bekymring, men. Revnet bittelitt, og ble klippet, men tror det har grodd helt fint. Får vel bare kaste meg uti det, en gang vi er sikker på at knøttet skal sove en stund =) har jo egentlig lyst....

Skrevet

ble klippet litt men har ikke hatt noe ubehag av det men ville vente til jeg var sikker på at det hadde grodd ordentlig,følte meg klar etter 4 uker MEN fordi om jeg følte meg klar så kjentes det ut som om jeg var jomfru...eller verre det var så trangt og vondt at jeg trodde aldri jeg skulle klare og ha sex igjen prøvde igjen etter 8 uker men like vondt,prøvde etter ei god uke igjen og prøvde da og trenge forsiktig helt inn hadde ikke klart det de andre gangene var akkurat som om noe stengte veien,men så gikk det da,måtte liksom bare brøyte ny vei,så det går bra nå det er 10 1/2 uke siden jeg fødte.

Skrevet

4 uker, var ikke vondt, men ikke det beste jeg hadde kjent heller. Etter to eller tre ganger var det som før igjen....enda bedre faktisk;)

Skrevet

Prøvde etter 7 uker, da var det ikke så veldig godt. Prøvde så igjen etter 9 uker, da var det litt bedre.. og igjen etter 11 uker... og da var det som normalt =)

Gjest leelu23 - fikk Tobias 2/12-06
Skrevet

vi hadde sex på lillejulaften.. det var 21 dager etter fødsel. Jeg endte i hastesnitt så jeg var ikke ødelagt i dåse-åse

men syns ikke det var like godt som før fordet jeg..

kan telle på begge hender hvor mange ganger vi har hatt sex etter fødsel. Er rett og slett DØDS-SLITNE når kvelden kommer.. ikke pga. ungen for han er kjempesnill og sover natta igjennom- men samboer står opp 04 og er hjemme fra jobb 17.. lange dager og lite energi.

Håper det kommer seg nå som sommeren er her.. :)

Skrevet

Gjorde etter 6 uker vi.. Det gikk helt fint, men jeg revnet ikke noe under foedselen. Og som jeg saa en over her skre at man er veldig toerr og man maa bruke glidekrem stemte i alle fall ikke for oss.. Der var akkurat som for.. det synes mannen min og. Synes det var fint aa komme i gang med den delen av samlivet vaart for siden jeg ble gravid kan jeg telle de gangene vi hadde sex paa en haand pga kvalme og vondter ut hele svangerskapet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...