Gjest Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Syns ikke det er sååå lenge siden at jeg var superstolt og letta over å endelig ha kommet meg over i 2.tri. Nå er jeg 21+0 så det er jo 9 uker siden.. I dag er det 11 dager til jeg gifter meg(spent ja!!!!). Tenk,11 dager... Og det er 21 dager til vi reiser på bryllupsreise:) Og 7uker(altså 49dager) til jeg går over i 3.tri. Sommeren føler jeg alltid går mega fort så da tar det ikke lang tid før Daniel August ser dagens lys.. I dag er det 133 dager igjen til termin.. Fytti katta altså.. Tida flyr...
Entil? Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 jeg hvet,tiden siden jeg kom over til 2 trimeseret har bare flydd...og tiden framover nå,kommer til å rese av gårde,har så innmari mye som skal skje framover...bra å ha noe å holde på med,hvis ikke tror jeg ting har gått mye saktere,så er glad jeg er i bra form,og kan gå på skole,og ikke bare gå hjem og subbe...kjekt med bryllup da,hvor skal dere på bryllupsreise da??lykke til;)
Gjest Skrevet 3. april 2007 #3 Skrevet 3. april 2007 Skal på bryllupsreise til Tallin. Jeg orker ikke varme for tida(blir så svimmel),så vi fant ut at vi måtte reise en plass som ikke var alt for varmt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå