Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns ikke det er sååå lenge siden at jeg var superstolt og letta over å endelig ha kommet meg over i 2.tri. Nå er jeg 21+0 så det er jo 9 uker siden.. I dag er det 11 dager til jeg gifter meg(spent ja!!!!). Tenk,11 dager... Og det er 21 dager til vi reiser på bryllupsreise:) Og 7uker(altså 49dager) til jeg går over i 3.tri. Sommeren føler jeg alltid går mega fort så da tar det ikke lang tid før Daniel August ser dagens lys.. I dag er det 133 dager igjen til termin.. Fytti katta altså.. Tida flyr...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hvet,tiden siden jeg kom over til 2 trimeseret har bare flydd...og tiden framover nå,kommer til å rese av gårde,har så innmari mye som skal skje framover...bra å ha noe å holde på med,hvis ikke tror jeg ting har gått mye saktere,så er glad jeg er i bra form,og kan gå på skole,og ikke bare gå hjem og subbe...kjekt med bryllup da,hvor skal dere på bryllupsreise da??lykke til;)

Skrevet

Skal på bryllupsreise til Tallin. Jeg orker ikke varme for tida(blir så svimmel),så vi fant ut at vi måtte reise en plass som ikke var alt for varmt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...