Gå til innhold

oppdatering fra prøvekluten

Anbefalte innlegg

Skrevet

oppdatering fra meg:o)

skreiv jo tidligere et innlegg om blodflekk på papir her,som skjedde en gang på lørdag,for så å forsvinne like fort som det kom..blei jo naturligvis pisseredd,så ringte legevakta,som ikke var spesielt hjelpsom,og sa at jeg måtte ta det med ro i fall det var truende abort.

fikk ikke roa på meg etter dette,så ringte derfor til gynekologisk avdeling på søndag ,i håp om litt bredere kunnskap om emnet.Men etter å ha snakka med de,fikk jeg HVERTFALL noia!der fikk jeg høre at de kunne ikke si no og at dette kunne være tegn på en abort,og at jeg bare måtte vente og se hva som skjedde..fikk ikke komme inn til sjekk..det gjorde de ikke for så lite kunne hu fortelle...snakk om dobbelmoral! videre var det ifølge henne slett ikke vanlig med blødninger i svangerskap,og hun kvitterte det hele med at jeg måtte være glad jeg i det heletatt hadde sjansen til å bli gravid igjen,for dette var ikke alle forunt! ikke akkurat det du trenger å høre når du er usikker,og HVERTFALL ikke hva jeg hadde venta meg av st.olavs hospital..

sov fint lite og ingenting natt til i dag,og rusha opp til legen med det samme de åpna..der møtte jeg en heeelt annen type mening,det er slett ikke uvanlig med blødninger i svangerskap,slik jeg hadde trodd,men som neket nede på G.avdeling avviste da jeg spurte..fikk se lille peanut'en på UL og,så alt var bra...videre var legen,som forøvrig hadde vært overlege ved denne avdelinga på sykehuset,mildt sagt sjokkert over uttalelsen derifra,så han fikk navn og tidspunkt på personene jeg hadde snakka med,og skulle følge dette videre opp..

så,nå kan jeg senke skuldrene minst ti hakk,og fortsatt glede meg over å være gravid:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bra du fortsatt er gravid da..:):):):):)

For ei megge på gyn da!!!!!!!! Snakker om å stresse deg opp for ingenting!!!!

Skrevet

ja veit! vært bedre om hu hadde sagt hu ikke visste da!

Skrevet

Bra de skal følge opp saken da... Håper de sender megga tilbake på skolebenken:D Det hadde ho hatt godt av...

Skrevet

godt det er noen som tar ansvar synes jeg...nå er jo jeg tredjegangsgravid...tenk på alle de uheldige stakkarer som er førstegangs og ringer til denne hurpa da!

nei takke meg til at hun får en skikkelig reprimande,så den neste som ringer inn kanskje får en bedre behandling enn den jeg fikk

Skrevet

Så synd at du måtte møte en så sur dame, som helt klart ikke burde jobbe der hun jobber hvis hun skal være sånn.... men jeg ville bare si at alle på St Olavs ikke er sånn, jeg hadde en liten bødning i uke 10 og uke 16 og begge gangene var de kjempe hjelpsomme. Den første gangen var det sent på kvelden og jeg skulle ut å fly 15 timer dagen etter og lurte på hva jeg skulle gjøre, og jeg fikk komme på ned å ble undersøkt på gyn og de var kjempe koslige. Samme i uke 16, da hadde jeg henvisning fra fast legen min, og var der på dag tid.

Men uansett så bra at legen din hvertfall gjorde jobben sin og at det står bra til.

Skrevet

så bra å høre at ikke alle er som henne...av meg lo hun bare da jeg forhørte meg om muligheten til å bli undersøkt for å få ro i kroppen...det gjorde de ikke på så lite...men lite var likevel stortnok til at hun kunne skremme meg med aborter og sånt..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...