Gå til innhold

hoste saft til små?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei lurer på om det er noen som vet om der finnes hoste saft til barn under 1 år?

jenta mi hoster til hun spyr:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er en hostesaft man kan gi, spør på apoteket. Vi har gitt det til babyen vår, men hjalp dessverre ikke noe særlig. Men verd å prøve for deg hvis hun hoster så fælt. Prøv også å legge henne på siden når hun skal sove, kanskje det hjelper litt.

Skrevet

de skal helst ikke ha hostesaft når de er under et år, pga at det lindrer hosten og de hoster ikke opp slimet, det kan resultere i lungebetennelse....

Skrevet

hev hode delen av senga m ca 10 cm, og gi masse vann.

Skrevet

Efedrin er vel eneste hostemedisin som kan gis barn under 1 år, ihvertfall det sa legen min. Gutten min tålte den ikke... spør legen så får du resept. Vi gav endel solbærsaft, det virker slimløsende, og lindrer. Også er det ikke bivirkninger! :)

Skrevet

Tror man kan gi Solvipect jeg. Den er slimløsende, ikke hostedempende. Har ikke villet gi solbærsaft var jeg deg. Så mye sukker fører til økt slimproduksjon og er slett ikke slimløsende.

Skrevet

synes det er så skummelt når han hoster og er tett..De kan ikke hoste fast slimet da? skal man dunke de på ryggen da? er så redd han skal bli tett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...