Gå til innhold

Hei:)


hallohallo- mor til 3 søte små

Anbefalte innlegg

Her var det ikke mange! Tenker det kommer flere etter hvert.... Jeg fikk en datter 24.mars og er nå tobarnsmor (har en gutt på 2,5 fra før). Dagene er travle, men jeg koser meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heisann!

husker deg fra bim.

jeg fikk også en jente, hun kom 18. mars.

så nå er jeg også nybakt tobarnsmor. har en gutt på 5 år fra før.

merker at dagene er blitt mer travle, ja... :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke skjønne at jeg syns det var travelt med bare et barn:) Jenta bare sover og spiser stort sett, da er det verre med junior som er ganske aktiv. Han er heldigvis ikke blitt sjalu enda, han skal hele tiden bort og kose med babyen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en gutt 7.mars, og synes dagene er fryktelig travle. Trodde det var sterkt overdrevet at det var så travelt å ha permisjon, men det er det visst ikke. Også forteller dere meg at det er enda travlere når man har to... Hvordan i alle dager får man dag dagen til å gå rundt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, man er nok litt mer vane med å ha det travelt da. Før en har fått barn har en bare seg selv og tenke på, og da er overgangen ganske stor til å hele tiden ta hensyn til en baby. Vi har heldigvis fått barnehageplass til junior til høsten, så da kan jeg nyte litt roligere dager med bare et barn hjemme:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe! ja, jeg må si det at overgangen fra å ikke ha barn til å plutselig få en baby, som krever MASSE av min tid, var veldig stor. nå er min gutt allerede blitt 5 år da, og er veldig selvhjulpen. men jeg synes alikevel det er mye mer travelt med to... :) men det er veldig koselig også! :)

veldig gøy å ha en baby i huset igjen! :)

 

jenten min er nå 18 dager og vokse og trives. et skikkelig matvrak, hehe!! :) hun kan sove opp til 10 timer om natten, det er veldig deilig, men litt skummelt også... er jo kjempesulten når hun våkner... :)

andre som har sove-glade barn?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi sover mye av tiden, og er flink til å sove på natten, men sover ikke 10 timer i strekk nei. Det lengste er vel 6 timer tenker jeg. Du må bare nyte det så lenge det varer:) Det hender jeg våkner av spreng i brystene om natta og bare ligger og venter på at hun skal våkne, så jeg er glad hun ikke sover 10 timer i strekk enda.... Men det regulerer seg nok etterhvert håper jeg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer er rekorden her også. Får barnet ditt morsmelkerstatning eller ammer du? De som får erstatning har det med å sove litt lenger enn de som blir ammet visst nok.

 

Jeg kan faktisk få melkespreng dersom jeg ikke pumper før jeg legger meg, så jeg er også glad prinsen min ikke sover så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Prinsessa vår kom til verden 25 mars :)

Hun har ikke fått noen rutiner enda, men i de to siste dagene har hun sovet masse på dagen, og lite på natta :( Hun våkner stort sett av segselv etter 2-3 timer, da skal hun ha mat igjen..

Én natt var jeg heldig og fikk jeg sove 4 timer fra det ene måltidet til det andre.. Hehe.. Håper hun snart kan sove litt mer om natta..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, jeg har fått et sovedyr, jeg, hehe!! ammer jeg også, så sengen er som regel våt når jeg våkner... sist natt sov hun i nesten 6 timer. da fikk hun mat og så sovnet hun igjen og sov ytterligere 4 timer.

i natt tror jeg hun kommer til å holde det litt gående, hun har sovet mye i kveld... håper ikke hun snur døgnet nå... selvfølgelig kunne jeg ha vekket henne, men liker ikke å forstyrre henne heller...

når vesla er våken er hun som regel veldig våken! hun kan være våken lenge om gangen også.

hun er så forskjellig fra sin bror. ventet mye mer nattevåk enn det har vært hittil, men det er bare deilig. :)

har dere forresten fått hjemme-besøk av jm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å nyte det så lenge de sover på natta. Slike ting kan fort snu:) Jeg pleier å vekke henne før jeg skal legge meg og stelle henne og gi henne mat. Men hun sover så tungt da, så et er jo så synd å vekke henne. Vurderer å legge henne for natta i 7-8 tiden, men syns det er litt tidlig enda, siden hun bare er litt over 2 uker. Men hun sover så tungt på kvelden...Blir ikke enig med meg selv:) Har ikke fått hjemmebesøk av jm, men helsesøster kommer hit på onsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...