Mamma til to tette Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Teller 3 dager på overtid, nok en skuffelse når jeg våknet i morges og konstanterte at ingenting skjedde i natt heller nei... Siden jeg har barn i seteleie har jeg blitt forberedt på at vannet nok kommer til å gå istedenfor at riene starter opp. Kom til å tenke på denne slimproppen. Må denne være gått for at vannet skal gå? Har ikke helt fulgt med i biologitimen...I såfall har jeg sett lite til både slim og eventuelle propper. Noen som vet???
kfitjar Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Tror ikke det....dessuten så får de fleste ikke med seg når slimproppen går. Med min andre gutt, så gikk vannet tre uker før termin, og jeg har aldri sett noe til slimproppen. Lykke til!
Yellowgoldfish Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Trodde det var enten eller jeg?! Forrige gang gikk slimproppen og det var helt tydeilig hva det var. Vannet tok de under fødselen.. Lykke til med fødselen!
Blåbærlyng Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Slimproppen må jo vel gå først. Og så når det går hull på fosterhinnen eller hva d kalles så renner vannet ut.
Mamma til to tette Skrevet 2. april 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. april 2007 Får bare håpe på det beste. Har leitet litt på internett men har ikke blitt noe klokere. Skal til legen i morgen så får huske å spørre da. Men slimproppen kan jo ikke holde vannet på plass for mange går jo mange uker uten den og uten at vannet går før riene tar til. Er bare verdens mest utålmodige nå...
Mamma til to tette Skrevet 3. april 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. april 2007 For å besvare mitt eget spørsmål hvis noen andre skulle lure,-) Var hos legen i dag og han sa at jo slimproppen må gå før vannet kan gå. Noen få ganger kan de gå samtidig. Det var jo kjedelige nyheter for meg som må forvente vannavgang gr.setefødsel og ikke har sett noe til verken slim eller slimpropp! Den kan jo avogtil gå uten at man merker det og selv om man blir unormalt opptatt av alt som har med underliv å gjøre som gravid så kan jeg jo håpe at det har skjedd....4 dagen på overtid nå og overtidskontroll først over påske....zzzzz.z.....zzzzzzz
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå