Gå til innhold

fullmåne

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det fullmåne i natt eller har det vært?

takker for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dem sier at det er i natt :-) så kryss fingrene :-p

Skrevet

ok, takk for svar, men alle var jo bomnesikkre på at det vari går da....hm....er du helt sikker?

Skrevet

Fullmåne skal visst være fra kl1915 idag! ;) Sies det!

Lykke til! Jeg er klar jeg også. Bag i bilen! hihi

Skrevet

nei, det er nå i natt. natt til tirsdag. mange som har tatt feil på den der nå. Ergo... jeg føder i natt (KRYSSE FINGRENE)

Skrevet

Sjekket kalender nå og det står fullmåne på i dag, dvs natt til tirsdag skal det skje! Håper jeg ,-9

Skrevet

ikke nei.. hihi ja, mener jeg. det er nå i natt..

Kjenner ikke så mye tegn på at ting er i gang da men. lov å håpe. Er sååå innstilt på at noe skal skje snart. sukk, jeg bare lurer meg selv sikkert.

Skrevet

ok, derfor jeg ikke fikk rier i går, krysser fingrer og tær for oss alle!!!!

tvi tvi...

Skrevet

får håpeat det er derfor at jeg har så sinnsykt vondt i ryggen i dag (ikke det at jeg vet om ryggsmerter er noe tegn, men lov å håpe)

Skrevet

ja, i kveld skal mannen min faa jobbe litt for aa sette noe i gang! :) har gitt han beskjed om at jeg naa er lei og vil ha denne ungen ut, og han har sagt seg villig til aa gjoere sitt! hahaha han er jo ikke direkte vanskelig aa overtale da! ;)

Skrevet

satser på i kveld/natt jeg oxo.. 2 dager på overtid i dag.. men ha vel satsa for hardt at jeger redd jeg blir skuffa.. har endel sterke kynnere så hvem vet.. men d kan man jo ha i mange dager..

Skrevet

Jeg verker i bena det er ett stort tegn på full måne! lykke til alle fødeklare=) har selv 44 dager igjen så kommer nok ingen baby her i natt..

Skrevet

verker i bena??? hvordan har d innvirkning på om d er fullmåne eller ikke??

Skrevet

Aner ikke med står mange steder. ar det påvirker ledd og muskler! jeg verker altid da.... er som vokse smerter liksom.

Skrevet

Hvis noe skjer i kveld/natt så skal jeg som tidligere sagt begynne å tru på fullmånen! Jeg er på min 6 dag over termin... Lov å begynne å ønske ungen ut da ja...

Skrevet

Jeg går til akupunktur hos en som er JM på Storken.

Hun sa at det er ikke spesielt mange flere fødsler når det er fullmåne, men de dagene før den blir full er det flere enn normalt!

Så fra helgen til idag mente hun det helt sikkert var flere fødsler enn på "normale" dager.

Men ok, siste dagen idag, da, vi får krysse alt!!!

Skrevet

Hva mener du med "tro på fullmånen"? Månen gjør jo mye rart, har jo f.eks. med flo og fjære og gjøre... Og noen mennesker blir jo veldig påvirket med humør o.l, kommer an på om månen er ny eller ne.

Eller mener du spesielt med at man føder lettere? Uansett, blir jo morsomt å se...

Skrevet

de sykehusene jeg ha vært å sett på fødselstavla på er d fra dagen før fullmåne og de to dagene etter at d ha vært MASSE fødsler enn ellers..

nurket kommer ut når d er klart d er sikkert å vist.. håper på at d har noe å si at d er fullmåne.. XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX er alle fingrer å tær.. krysse de for oss damer :)

Skrevet

ja ja, ...he he....vi får håpe og håpe at ting skjer.... nå orker jeg rett og slett ikke mer...skjer det ingenting i natt så blir jeg uansett satt igang på onsdan, men det er jo leeeenge til......fortsatt 2 dager igjen, så hvis ikke fullmånen har noe innvirkning på meg i natt så blir jeg å sove hele morra dagen slik at det kjapt blir onsdag!

så xxxxxxxxxxxx xxxxxxxx til oss alle fødeklare, pliz å si i fra noen av dere hvis det skjer noe i natt!

lykke til!

klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...