Totten Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Tror denne er en klassiker, men trenger hjelp og råd fra noen som har vært gjennom det samme. Mannen min og jeg har nettopp flyttet fra hverandre. Vi er gode venner og samarbeider bra, men har for ulike prioriteringer til at det funker å bo sammen. Han har beholdt boligen vi bodde i og jeg har flyttet med sønnen vår på 3 år kun 2 min. gange unna. Nå er det første gang sønnen er hos faren noen dager. Men det er visst bare sutring og han sier "ikke pappa, jeg vil til mamma". Skal sies at han er svært knyttet til meg, noe som nok grunner i at det er jeg som alltid har vært mest sammen med ham da faren har jobbet mye til tider. Går dette over? Hvordan best forklare/trøste/gjøre situasjonen best for lillegutt? Det er jo ikke godt for noen av oss om han bare sutrer og gråter når han er hos pappa. Takknemlig for tips og råd!
2 herlige gutter og 1 mann=) Skrevet 13. april 2007 #2 Skrevet 13. april 2007 tror det er veldig vanl,ig i en overgangsperiode.. når han blir vant til at det er som det er går det nok bedre og bedre... bare sammarbeid godt med faren og snakk positivt om han i guttens nærvær... det løserseg nok skal du se.. ikke no kjekt for noen av dere at han ikke vil være der og ikke no å tjene på detheller=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå