Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren vår ar vanligvis fått en falske med mme på kvelden før hun legger seg. Men for en mnd siden var hun plutselig ikke interessert lenger. Regnet med at det hadde med grøt introduksjonen å gjøre, så vi sluttet like gjerne å gi henne flaske. Hun tar gjerne litt pupp i stedet da....men det er nok mest for kosens skyld.

Gir henne vann på flaske eller tutekopp til måltidene (pupp før måltidene). Har lagt merke til at hun ikke drikker av flasken da heller (bare biter på den), men har regnet med at det var fordi hun ikke er så glad i vann....

Men nå i helgen har jeg vært borte på kurs begge formiddagene, slik at puppen ikke var tilgjengelig. Tok som en selvfølge at hun da ville ta melken på flasken.... men neida! Hun drakk ingenting hele dagen! Verken vann eller melk. Dro rundt 1030 og var tilbake 1530 begge dagene. Spiste både grøt, middag og fruktmos. Lørdag virket hun ikek tørst da jeg kom hjem heller men i går var hun veldig tørst.

Noen som har opplevd noe lignende? Hvordan skal jeg få henne til å drikke av flaske igjen?

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...