LB83 Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 De skal vel egentlig ikke sitte i stol før de klarer og sitte selv, men jeg lurer på når dere satt babyen i stol når de skal ha mat.? Tenkte og kjøpe en nå, så har jeg den klar. hun er 6 mnd og ei uke da, så hun kan vel snart sitte litt i den? Er sterk i nakke og rygg og har vært veldig sterk i nakken fra hun var nyfødt.Tror ikke det er mange som venter til de sitter helt selv jeg da..jenta mi sitter godt på fanget og det kommer seg på gulvet også, men må støtte henne der ja..
børdi Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 begynte mens vi spiste middag da han var 4-5 mnd, støttet han opp med pute...
haater husarbeid Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 "Regelen" er vel at de ikke skal sitte i stol før de setter seg opp selv. Men den tror jeg mange bryter. Min sønn satt i vippestolen sin og fikk mat til han var ca seks mnd. Da fikk vi låne stol hos hjelpemiddelsentralen som er støttet opp på alle bauger og kanter. Den bruker vi i korte perioder, f eks måltider. Men sønnen min har skoliose i ryggen, derfor tør jeg ikke ta noen sjanser med han.
**Tingeling** Emma06+June08:) Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Jeg begynte å bruke spisestol da hun var 6 mnd, da satt hun ganske bra av seg selv på gulvet. men de bør ikke sitte mer enn 10-20 min i den av gangen sa helsesøster:)
Konemelone Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Vår datter er 7 mnd og nå var det på høy tid å få henne i stol. Hun sitter ikke helt selv enda, men hun sitter jo fint i stolen.. Vi kjøpte en nå på lørdag og den er skikkelig fancy. Kan heises opp og ned og selve setet kan brukes i 4 posisjoner så hun sitter ikke helt rak i ryggen. Dessuten har den 5 punkts sele, så hun faller ikke ut:-) Lekebrett og matbrett som kan tas av har den også!! Litt dyr, men vel verdt pengene. Den heter PegPergo Freestyle, Prima Pappa Diner. Skikkelig kuul,- barnestolenes rolls royce!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå