Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fått det enda?

Jeg har ikke fått, pleier å få i slutten av hver måned..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jupp,fikk det på fredagen jeg ;)

Skrevet

Det pleide jeg også... nå får jeg det 3 uker før....kommer an på om far har betalt.... hehe... skjekker alltid når det kommer penger inn på konto, for har brukt de en gang før uten å vite det, og da sto jeg der uten når jeg skulle hatt dem... for da var de jo allerede brukt...

Skrevet

Han betaler ikke, men det er forskuddsbetaling da..

Skrevet

da burde du fått det. ring og spør dem da vel...?

Skrevet

Jeg har ikke fått det ennå. Har ikke fått for forrige mnd heller. Fikk bare forskuddet da :-(

Skrevet

forskuddet skal man jo få uansett. men som sagt får jeg det midt i måneden før jeg skal ha det hvis han har betalt... for da får jeg alt sammen... men nå er jeg klar over det... han betaler jo nesten aldri... fikk for september i fjord nå... hehe... men når man får forskudd så skyller han nav resten... men får du ikke noe mer over lengre tid så ring og purr på det, for de må visst sende ut tre purringer før de kan trekke det direkte fra lønna... det fikk jeg beskjed om... men han betaler alltid på 2. purring....

Skrevet

Fikk forskuddet rundt den 5. sist gang , så kommer vel om noen dager det jaffal. Er så irriterende. Her har han sluttet å betale akkurat samtidig som vi fikk svar på hans klage på barnebidraget. Han mente det var altfor høyt. Men nav står på sitt at han skal betale så mye. Så jeg jublet over at han tapte saken, mens han reagerte med å slutte å betale. Hadde skjønt det bedre om han ikke betalte i den perioden mens klagen hans var under behandling. Eneste jeg fryder meg over er all gjelden han opparbeider seg mens han leker dust. Det blir "tvungen sparing" for meg. Men fint den dagen det tikker inn :-) Er snakk om 3000,- pr.mnd jeg får for lite nå :-) Blir fort penger av det.

Skrevet

unskyld at jeg spør men hvor mye tjener han? Jeg får bare 500kr i tillegg til forskuddet... og han tjener 30000 pr mnd... jeg mener han må betale mer, men nav mener han må ha til egne utgifter....

Skrevet

Han tjener ganske bra da. Akkurat i overkant av 500.000,- pr årSelv om han har 3 barn boende hos seg så blir bidraget ganske høyt. Men så har han betalt for lite i flere år og da. Nå må det vel og nevnes at det er en 17-åring han betaler bidrag til, og bidraget blir høyere når barna blir eldre. En tenåring er tross alt litt dyrere i drift :o)

Jeg selv har os, og har 7 barn og alt dette spiller jo og inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...