Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo jenter, tenkte bare å minne dere på at i dag er det 19 dager til vi skal på Homsbu. Jeg gleder meg!

De påmeldte er:

Attpåklatten :-)

Babyonboard ;-)

Gummelillan

Phantomet

Maud

Karomamma

Mamma søker barn -har fått 2

Strikkballen

Snulder

Tiggywinkle

Reveenka

Marry

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig!

Og imorgen er det bare 18:-))

Skrevet

Kan jeg driste meg til å spørre hva dette er? Er ikke så ofte innom sidene her, men prøver når jeg har anledning, hvilket jeg jo har nå som det er påske...

Skrevet

Vi skal på Moden mamma Spa på Holmsbu 21.-22. april:-)

Vil du være med så heng på:-) Bestilt rom og spabehandlinger hver for oss, men vi er der samme helg;-))

Skrevet

Oj, for et flott tiltak. Nei, det får heller bli en annen gang. Økonomien tillater ikke slike krumspring. Dere får kose dere.

Moro å treffe de en kjenner her inne fra ute i det "fri". Noen av oss i Juniklubben - 05 gjorde det i fjor påske. Men vi møttes "bare" på kafé da, men det var skikkelig koselig.

Aldri vært på spa jeg, men det høres deilig ut..

Skrevet

Å gud dette hørtes flott ut. Desverre har alle barna mine kommet hjem igjen da, men hvor ligger dette.? I oslo?

Skrevet

Holmsbu ligger på Hurumlandet. Mange av de andre her inne som bor i Oslo-området har truffet hverandre både på kafé med baby og på restaurantbesøk på kvelden. Nå blir det altså en natt på hotell med spa om mindre enn tre uker :-)

Skrevet

Høres jo lovende og spennende ut. Savner det å rusle rundt i oslos gater å bare slappe av. Nå men barnepike barn og 3 unger,2 på skolen osv blir det mer vanskelig. Ruslet mye der med eldste mann da vi to var alene. Bor en time unna.

Skrevet

Det er jo snakk om en lørdag til søndag da. Heng deg på hvis du vil!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...