Maud Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Hallo jenter, tenkte bare å minne dere på at i dag er det 19 dager til vi skal på Homsbu. Jeg gleder meg! De påmeldte er: Attpåklatten :-) Babyonboard ;-) Gummelillan Phantomet Maud Karomamma Mamma søker barn -har fått 2 Strikkballen Snulder Tiggywinkle Reveenka Marry
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Herlig! Og imorgen er det bare 18:-))
Luka har 4barn♡ Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Kan jeg driste meg til å spørre hva dette er? Er ikke så ofte innom sidene her, men prøver når jeg har anledning, hvilket jeg jo har nå som det er påske...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Vi skal på Moden mamma Spa på Holmsbu 21.-22. april:-) Vil du være med så heng på:-) Bestilt rom og spabehandlinger hver for oss, men vi er der samme helg;-))
Luka har 4barn♡ Skrevet 2. april 2007 #5 Skrevet 2. april 2007 Oj, for et flott tiltak. Nei, det får heller bli en annen gang. Økonomien tillater ikke slike krumspring. Dere får kose dere. Moro å treffe de en kjenner her inne fra ute i det "fri". Noen av oss i Juniklubben - 05 gjorde det i fjor påske. Men vi møttes "bare" på kafé da, men det var skikkelig koselig. Aldri vært på spa jeg, men det høres deilig ut..
Gjest Skrevet 2. april 2007 #7 Skrevet 2. april 2007 Å gud dette hørtes flott ut. Desverre har alle barna mine kommet hjem igjen da, men hvor ligger dette.? I oslo?
Maud Skrevet 2. april 2007 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2007 Holmsbu ligger på Hurumlandet. Mange av de andre her inne som bor i Oslo-området har truffet hverandre både på kafé med baby og på restaurantbesøk på kvelden. Nå blir det altså en natt på hotell med spa om mindre enn tre uker :-)
Gjest Skrevet 2. april 2007 #9 Skrevet 2. april 2007 Høres jo lovende og spennende ut. Savner det å rusle rundt i oslos gater å bare slappe av. Nå men barnepike barn og 3 unger,2 på skolen osv blir det mer vanskelig. Ruslet mye der med eldste mann da vi to var alene. Bor en time unna.
Maud Skrevet 2. april 2007 Forfatter #10 Skrevet 2. april 2007 Det er jo snakk om en lørdag til søndag da. Heng deg på hvis du vil!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå