Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi vinker som en gal til alle...var litt usikker i begynnelsen om hun vinket med vilje eller om det var bare ukontrollerte fakter. Nå har hun vinket en mnd og hun blir flinkere og flinkere hver dag, er det vanlig å begynne å vinke når de er 5 mnd gamle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

går litt for her så jeg dytter litt jeg:)

Skrevet

gutten min ser ut til å prøve å vinke ....og rister på hodet som en gal(ser jo helt rar ut) han er 5,5 mndr.

Skrevet

samme gjør snuppa mi....rister hele tiden på hodet...ligger nå og gnukker hodet på underlaget og holder på å le se ihjel...

Skrevet

hihi da er nok barna våres heeelt normale.....han rister på hodet tilogmed når han gråter...:D

Skrevet

min vinker ikke... 5,5mnd

Skrevet

Ikke Lukas heller! Han har vært tidlig med det meste ellers! Så når er det normalt da?

Skrevet

Jenta mi vinker ikke. Ikke ordentlig ihvertfall. Er 6 og en halv mnd.

Skrevet

De fleste blir imponert av henne når hun vinker til dem og de syns det er kjempesøtt...men hun kan fremdeles ikke ligge på mage ennå uten å hylskrike...øver og øver...men hun vil ikke overhodet ligge på mage...men sitte ja det elsker hun...hadde det vært opptil henne kunne hun sittet på gulvet hele dagen og lekt....

Skrevet

Mathias begynte å vinke da han var ca 8 mnd gammel, samtidig vet jeg om andre små på 10 mnd som ikke vinker ennå, og noen på 6 mnd som vinker :)

Veldig forskjellig det der, ingen fasitsvar :)

Skrevet

begynte å vike i dag:) 8 mnd i morgen! Flinke pappaen som lærte henne :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...