pinglo Skrevet 2. april 2007 #1 Skrevet 2. april 2007 Drømte i sted,at vanne gikk..Når jeg våknet,så var det litt vått i senga. (mulig jeg har tisset litt,men år å dag siden jeg har gjort det i søvne). Så var jeg på toalettet i sted,1 min etter at jeg hadde tørka meg nedentil,så var jeg kliss blaut.. Også føles det som om det renner hele tiden. Men det er ikke mye av gangen,bare ett par dråper. Mulig det bare er tynn utflod eller ukontrolert tissting..?
Carnation, nummer to i juli :) Skrevet 2. april 2007 #2 Skrevet 2. april 2007 Det kan godt komme litt og litt som du beskriver, trenger ikke komme som noen foss, nei. Ta en telefon på føden og hør med dem. De vil spørre deg litt om lukt, konsistens etc. og er de i tvil får du komme inn og sjekke. De har noe de bruker som reagerer med fostervann, så du får i så fall sikkert beskjed om å ta med deg truse etc. hvor det har lekket litt og så sjekker de for deg. På meg sjekket de også at mini i magen hadde det fint, ikke var stresset eller slikt. Veldig betryggende Lykke til!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 2. april 2007 #3 Skrevet 2. april 2007 Ja du kan gå og "lekke". Min første fødsel startet med at jeg gikk og lakk i noen timer, før vannet gikk "på ordentlig". Følte jeg gikk og pissa på meg lixom, men når jeg satt meg ned så stoppa det. I det jeg reiste meg og beveget meg igjen så kom det litt vått igjen....dette holdt på i noen timer (uten at jeg skjønte hva som holdt på å skje), og så plutselig gikk vannet SKIKKELIG:) Hadde ingen vondter eller noe.. Det var helt blankt, omtrent luktfritt, -minnet om vann.....
Frk. Vable Skrevet 2. april 2007 #4 Skrevet 2. april 2007 Tror vannet kan gå litt og litt, ja. Men det kan jo også være utflod. Jeg har vært mye plaget med det, og det kan komme en god del til tider, ganske tyntflytende. Ta på deg et bind og se i løpet av dagen hvor mye det er. Blir bindet gjennomvått på kort tid, så kan det nok være vannet, ja! Og ta en tlf. til føden, kanskje? De vet nok best hva man skal gjøre hvis man lekker litt og litt.
pinglo Skrevet 2. april 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2007 Har tatt en tlf til føden. Fikk beskjed om å ta på en mørk truse,å se om det er fostervann eller utflod om noen timer. Fostervann etterlater bare en våt flekk,mens utflod legger igjen ett belegg...
Lone35 =0) Skrevet 2. april 2007 #6 Skrevet 2. april 2007 Vannet kan godt gå litt og litt. Her har det kommet og gått i 12 uker nå. Men heldigvis så produseres det hele tida. -Men ring JM og forhør deg du!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå